Ny kompetanse til Impleo

Impleo tilbyr løsninger som bringer trykkeriet høyere opp i kundens verdikjede. Fra venstre André Majchrowicz, Ane Snuggerud Jensen og Stein Høiem fra Impleos team.

Siste tilvekst til Impleo er André Majchrowicz, som har mye å bidra med etter mange års grafisk fartstid. Blant annet har André arbeidet med malbygging og tilrettelegging av malbasert grafisk produksjon for Allkopis kunder. Nå er han klar for nye utfordringer i Impleo, selskapet bak Nordens mest benyttede web2print-løsning.
André Majchrowicz gleder seg til å se bransjen fra en ny synsvinkel, etter nærmere 20 år på produksjonssiden. – Det blir spennende å arbeide i et norsk programvaremiljø, i nært samarbeid med produksjonsbedrifter og sluttkunder som ønsker å ligge i fremste rekke med automatisering og effektivitet. ImpleoWeb er en gjennomarbeidet løsning med svært god brukervennlighet både for produksjonsleddet og for den som lager og bestiller trykksaker, og det er selvsagt motiverende å arbeide med markedslederen i det nordiske markedet. Jeg ser tydelig at Impleo utvikler løsninger som skaper fordeler både for trykkeriet og for sluttkunden, sier André Majchrowicz.

Impleos løsninger selges gjennom autoriserte kanaler i hele det nordiske markedet, og i Norge benyttes løsninger fra Impleo av ledende produksjonsbedrifter som CopyCat, Skipnes, Renessanse Media med flere. Stein Høiem leder selskapet, han
ser at produksjonsbedrifter som benytter ImpleoWeb, posisjonerer seg høyere opp i kundens verdikjede. – Vi utvikler skybaserte løsninger som blir kundens bestillingsportal mot trykkeriet, gjerne som en del av kundens intranett, og i stadig større grad integrert med systemer for fakturering, økonomi, innkjøp, netthandel, logistikk med mer. André Majchrowicz blir utvilsomt en god ressurs for oss og han vil hjelpe kundene våre med å få maksimal gevinst ut av sin Impleo-investering, sier Stein Høiem.

Publisert av: 

Del artikkelen

Email this to someoneShare on LinkedInShare on Facebook

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Du skal elske dine kunder – ikke teknikken

– Du skal elske dine kunder – ikke teknikken, sier Stephan Kappaun, direktør hos Durst. Men derimot skal teknikken få kundene til å kjenne noe spesielt, hvilket er forklaringen på utviklingen av de nye storformatprinterne i P5-serien, som Durst nylig viste frem for en rekke spesifikke kunder og verdenspressen.

Publisert av: