Epson fortsetter å selge

Rennafart! Det er viktig at fargene blir like på alle typer printmedier, og Luth Gruppen har lagd en medieperm for å vise sin kompetanse på nettopp medieprofilering.

Luth Gruppen melder om en oppløftende start på det nye året, med fortsatt salg av Epsons maskiner. Firmaet har fått kontrakt på to stk. nye Epson Surecolor S-serie maskiner,  som allerede er signert og på vei til nye kunder.

Markedet har virkelig fått øynene opp for den fantastiske kvaliteten Epson leverer med sine maskiner, mener Luth Gruppen. Spesielt Epson Surecolor SC-S 80600 modellen er populær med sin evne til å gjengi Pantonefarger, hevder de.

Det er 07 Media som har fått levert en SC-S 80600 i årets første uke, dessuten står leveranser til Mark Bric AS, Thure Trykk AS og Wera AS for tur, etter en god avslutning på 2017.

2018 startet med Data Skilt AS og AIT Bjerch AS som begge har valgt Epson. Luth Gruppen mener deres medarbeidere har unik kompetanse når det gjelder profilering av print media. Den beste kvaliteten oppnår man når mediet som skal printes på er riktig profilert, og Luth Gruppen profilerer alle medier de selger, slik at resultatet fra Epsonmaskinen blir så likt som mulig. Firmaet kan demonstrere dette i sin medieperm, der samme bilde er benyttet på alle medier for å vise hvilken kompetanse de har på å få fargene til å se like ut på ulike medier.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Du skal elske dine kunder – ikke teknikken

– Du skal elske dine kunder – ikke teknikken, sier Stephan Kappaun, direktør hos Durst. Men derimot skal teknikken få kundene til å kjenne noe spesielt, hvilket er forklaringen på utviklingen av de nye storformatprinterne i P5-serien, som Durst nylig viste frem for en rekke spesifikke kunder og verdenspressen.

Publisert av: