Mimaki pusser opp nettet

Storformatprinter- og skjærebordfabrikant Mimaki har lansert sine nye nettsider for Mimaki Europa. Det nye nettstedet har som formål å tilby de besøkende en mer interaktiv og intuitiv brukeropplavelse, og søker å inspirere med å vise de mange anvendelsesområdene Mimakis produkter har.

– Nettsteder burde aldri være statiske, de trenger å fornyes regelmessig, sa Danna Drion, Senior Marketing Manager EMEA hos Mimaki Europe. – Med lanseringen av dette fullstendig redesignede nettstedet har Mimaki Europe tatt konsekvensen av dette ved å sjekke ut de nyeste og mest effektive trendene innen nettsteder, de har foretatt kundemålinger og mer for å skape det vi tror vil bli en meget inspirerende opplevelse for de besøkende. Ikke bare vil besøkerne få raskere og enklere tilgang til Mimakis løsninger, de vil også få inspirasjon til å kunne gi mer profitt og konkurransedyktighet til sine egne firmaer. Og i tillegg til dette kommer vi til å tilby mer utdanningsmateriell, informative blogger og kundeeksempler for en virkelig kvalitetsopplevelse. Vi er også stolte over å avduke en ny firmaprofil med lanseringen av dette nye nettstedet.

Besøk det nye Mimaki nettstedet på www.mimakieurope.com!

Tags: , ,
Publisert av: 

Del artikkelen

Email this to someoneShare on LinkedInShare on Facebook

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Du skal elske dine kunder – ikke teknikken

– Du skal elske dine kunder – ikke teknikken, sier Stephan Kappaun, direktør hos Durst. Men derimot skal teknikken få kundene til å kjenne noe spesielt, hvilket er forklaringen på utviklingen av de nye storformatprinterne i P5-serien, som Durst nylig viste frem for en rekke spesifikke kunder og verdenspressen.

Publisert av: