Onlineprinters gir kundene flere valgmuligheter

Kunder som vil lage personaliserte flygeblad og brosjyrer i nettbutikkene til Onlineprinters kan nå velge formater i størrelser fra  7 x 10 centimeter opp til 21 x 31 centimeter.

Nettrykkeriet Onlineprinters gjør det nå mulig for kundene å skreddersy flygeblad og brosjyrer i nettbutikken ved at de selv nå kan velge størrelse, papirtype med mer.

Christian Würst, markedsføringssjef hos Onlineprinters.

Onlineprinters gjør det mulig for kundene å trimme flygeblad og brosjyrer etter eget ønske og smak i når kundene lager sine bestillinger i nettbutikken. Tidligere har det ikke vært mulig å tilpasse denne typen trykksaker, man har operert med en standard størrelse. Men nå finnes disse trykksaktypene i størrelser som varierer mellom 7 x 10 og opp til 21 x 31 centimeter. Ifølge selskapet er nettopp flygeblad et kraftfullt verktøy innen markedsføring. De ulike størrelsesvariantene gjør det nå mulig å få en økt effekt i kundenes reklamebudskap med former og mønstre.

– Med flygeblad handler det virkelig om et førsteinntrykk, så derfor er størrelse og følelse avgjørende for dette markedføringsverktøyet, sier Christian Würst, markedsføringssjef hos Onlineprinters.

Muligheten for kundene å selv tilpasse sine trykksaker med funksjonen “custom size option” var fra starten av kun tilgjengelig for storformatprodukter som plakater, bannere, fototapeter og skilter.

Ifølge konsernet Onlineprinters sysselsetter de mer enn 1400 ansatte. Og i fjor produserte de mer enn 2,5 milliarder trykte reklameprodukter fordelt på cirka 1 500 trykksaker – fra visittkort, brosjyrer og kataloger til produkter i storformat. I Europa ivaretas markedsføringen gjennom 18 nettbutikker til 800 000 kunder i 30 land.

Den norske nettbutikken finner du her.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *