tirsdag 17. mai – uke 20
Papirgiganten Antalis har i disse dager lansert ny webside som gir kundene online tilgang til hele sortimentet av papir, emballasje og produkter for visuell kommunikasjon 24 timer i døgnet.
Den nye websiden er designet som en nettbutikk og tilbyr kundene avansert produktsøk med valg etter ulike kriterer (vekt, format osv), nøkkelord-søk, en hurtigbestillingsfunksjon, og detaljert produktinformasjon som inkluderer faktaark, bilder, miljøsertifikater og beskrivelser. Kunder kan også få tilgang til sine egne prislister, lagre tidligere ordre, få online informasjon om lagerbeholdning og selv sette opp en kredittgrense for budsjettkontroll. I tillegg finnes det en vareprøveservice og en fane for aktuelle tilbud. Se eksempel på et skjermbilde nederst i artikkelen.
– Antalis ser hele tiden etter nye måter å forbedre servicen på, sier salgsdirektør Jarle Ussvær.
– Den nye websiden tilbyr bedre innkjøpsfleksibilitet for våre kunder og vil gi effektivitetsfordeler. Websiden er designet på en veldig brukervennlig måte slik at alle kan bruke denne. Vi er sikre på at websiden vil være et nyttig verktøy for våre kunder.
Stora Enso oppnår det beste resultatet på 20 år for første kvartal 2022. Men selv om de igjen har svarte tall på bunnlinjen for sin papirproduksjon, er dette ikke lenger et strategisk fokuspunkt for dem. Der papir utgjorde 70 % av omsetningen i 2006, utgjør det i dag kun 15 %.
Publisert av:Initiativet «Print Against War» oppfordrer trykkerier og formidlere, utgivere, influensere og leverandører til trykkeri- og emballasjeindustrien om å gå sammen for å støtte sine kolleger i Ukraina i denne utrolig vanskelige tiden. Du kan f.eks. legge inn muligheten til frivillige donasjoner i nettbutikken din.
Publisert av:Electronics For Imaging (EFI) lanserer fem nye EFI Fiery digitale grensesnitt (DFE) basert på den nyeste Fiery-plattformen, Fiery FS500 Pro. Konica Minolta vil være den første til å integrere dem med sine produksjonsmaskiner på grunn av deres mangeårige samarbeid med EFI.
Publisert av: