Bring bringer papiret ut

PUBLISERT: 31 mars 2014
OPPDATERT: 31 mars

Dialog

Bring er selvsagt interessert i at reklame i papirformat lever videre, de lever jo av å bringe dette til folks postkasser. I den forbindelse utgir Bring bladet Dialog, der man hjelper sine kunder med tips til sine DM kampanjer.
I denne forbindelse hadde 07 Media fått besøk av Jon Erik Grylling fra Bring, som på firmaets siste gratiskonferanse ga til beste noen kundeeksempler. Brings effektanalyser gir grafiske bedrifters kunder en pekepinn på kampanjenes nytteverdi.
I siste nummer av Dialog vises det til at etter at KLP sendte ut et redaksjonelt magasin til medlemmer av pensjonsordningene sine, steg salget av skadeforsikring med 50 prosent. Det er spesielt slike komplekse budskap som har større nytte av å spres i papirformat i form av artikler og saklig relevant informasjon av den typen som ikke er enkelt å formidle via bilder og slagord på skjerm.

Du kan laste ned nyeste nummer av Dialog her.
NHO Grafisk har mer om denne saken.

Les videre

Handel på Drupa: RK Grafisk først i Norge med kjempemaskin fra MGI

RK Grafisk styrker sine muligheter til foredling med partiell lakk og varmfoliering ved å investere i en MGI Jetvarnish 3D Evo75. Handelen ble gjort på Drupa og installasjonen blir den første i Norge.
KM RK Grafisk

Stor skjærebordspesial: Bordene blir større og mer automatiske

Skjærebord finner veien inn i stadig flere grafiske bedrifter. Flatbed-skjæreteknologien rommer så mange muligheter for etterbehandling av spesielle medier, og effektiviteten og automatiseringen vokser raskt.
cut_02

Produktregn hos jubilerende Plockmatic

Plockmatic stiller med rekordmange nye produkter under årets Drupa. Ikke minst en ny generasjon av den trofaste Morgana DigiFold som har fått tillegg av Ultra.
Plockmatic-1-1024x683

Ricoh: "Alle vil se utviklingen på inkjetsiden"

Bli med Sign&Print på en omvisning blant raske jaguarer, ørner og kraftige drager på Drupa-messen. Hva snakker vi om? Ricohs nye maskinavatarer selvfølgelig!
ricoh-DSC0676

Siste nytt

Handel på Drupa: RK Grafisk først i Norge med kjempemaskin fra MGI

RK Grafisk styrker sine muligheter til foredling med partiell lakk og varmfoliering ved å investere i en MGI Jetvarnish 3D Evo75. Handelen ble gjort på Drupa og installasjonen blir den første i Norge.
KM RK Grafisk

Stor skjærebordspesial: Bordene blir større og mer automatiske

Skjærebord finner veien inn i stadig flere grafiske bedrifter. Flatbed-skjæreteknologien rommer så mange muligheter for etterbehandling av spesielle medier, og effektiviteten og automatiseringen vokser raskt.
cut_02

Produktregn hos jubilerende Plockmatic

Plockmatic stiller med rekordmange nye produkter under årets Drupa. Ikke minst en ny generasjon av den trofaste Morgana DigiFold som har fått tillegg av Ultra.
Plockmatic-1-1024x683

Ricoh: "Alle vil se utviklingen på inkjetsiden"

Bli med Sign&Print på en omvisning blant raske jaguarer, ørner og kraftige drager på Drupa-messen. Hva snakker vi om? Ricohs nye maskinavatarer selvfølgelig!
ricoh-DSC0676