Roland DG hyller sine kunder

PUBLISERT: 19 april 2018
OPPDATERT: 19 april

Roland DG kommer i løpet av året til å hylle noen av sine kunder, de som har gjort noe spesielt.

Gillian Montanero

Roland DG kommer i løpet av året til å dele ut utmerkelsen Roland Hero Award 2018 til kunder som benytter foretakets produkter og som har utmerket seg på forskjellig vis. Dette kan være alt fra at de har omvandlet en hobby til et foretak, at de har hatt et sterkt år for virksomheten, at de har hatt oppdrag for kjente eller store kunder, eller at familiebedriften har overlevd i mange generasjoner. Kort og godt kommer en god historie til å belønnes med priser og festligheter, lover Roland DG.

Ifølge foretaket er hensikten å gi en oppmerksomhet til kunder som har gjort fantastiske ting, og på denne måten hjelpe til med å bygge opp bedriftenes anseelse, forteller Roland DGs markedsføringssjef Gillian Montanaro.

– Vår filosofi handler om å jobbe for å være best og å forsøke å hjelpe våre kunder å produsere på beste vis og være suksessrike. Derfor har vi et nettverk av kontorer og Rolands autoriserte forhandlere i hele regionen som gjør at vi kan være tilgjengelige lokalt og holde regelmessig kontakt med kundene våre.

2018 års Roland Hero Awards startet opp 11. april og pågår i hele år. Påmelding og registrering gjøres på foretakets nettside. Registreringen er åpen frem til 31. oktober 2018.

Les videre

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324

Taktile bilder på utstilling i Oslo

Norges Blindeforbund og Canon står bak en unik fotoutstilling på Deichmann Bjørvika i Oslo fra 27.-30. juni.
world-unseen

Stor etikettspesial: Mange vil ha en bit av kaka

Etikettindustrien er samlet sett en robust og stabil bransje med mange år med global vekst. Nå melder flere aktører seg på.
etikettspesial-3-xeikon

Sceneprogrammet for Scanpack 2024 er her!

Sceneprogrammet for Scanpack, Skandinavias største emballasjemesse, som finner sted på Svenska Mässan i Gøteborg 22. – 25. oktober, slippes nå. I tillegg til utstillingen med 400 utstillere vil de besøkende få tilbud om et omfattende sceneprogram med nærmere 100 programpunkter.
Talare-pa-Scanpack-SVx

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324