Designtrykk og Fagtrykk slår seg sammen

Her drives det med en del av produksjonen med foliepreg. Foto: Fagtrykk

Fagtrykk Trondheim AS og Designtrykk AS har slått seg sammen og blitt Fagtrykk AS.
Det nye firmaet lover at man møter de samme dyktige folkene, i et bredere fagmiljø. Med rådgivning, design, produksjon og effektiv logistikk løsninger tar de sikte på å dekke hele behovet for sine kunder innenfor markedsmateriell.
Fagtrykk er nå på tre steder i Midt-Norge; Trondheim, Steinkjer og Namsos. Firmaets mål er å være nær kunden i hele Trøndelag. Hovedkontoret vil være i Trondheim. Satsningen er klar, det nye selskapet ønsker å være en av markedslederne innenfor digitale løsninger som tar hånd om kundenes behov for markedsmateriell.
I tillegg vil Fagtrykk AS fortsatt satse på nisjeprodukter som preging og folie. Dette er produkter som hever kvaliteten og øker oppmerksomheten på trykksakene. På dette feltet regner de seg blant landets fremste aktører. Som trykkeri produserer de alt av grafisk materiell fra det minste visittkort til de største bannere.

Ny logo er også på plass

–Med ny logo, 38 dyktige og erfarne medarbeidere er Fagtrykk klar for en ny tid. Med målsetning i 2019 om 65 mill i omsetning er vi en betydelig, og ikke minst en fremtidsrettet aktør i Norge, heter det i en pressemeddelelse.

Vi ønsker det sammenslåtte firmaet lykke til!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Ricoh og Watkiss byr på ny inline etterbehandler

Engelske Watkiss har lagd en online sadelstifter med trekantkutting til Ricohs flaggskip ProC 9210. I tre år har Watkiss arbeidet med utviklingen av denne maskinen, som er lagd for å holde til minst to generasjoner laserprintere. Så når printeren skal skiftes ut om fire-fem år kan man kople den nye printeren til Watkiss sadelstifteren. Ricoh […]

Publisert av: 

Canon lanserer ny utgave av tredje generasjon imageRUNNER ADVANCE-plattformen

Canon presenterer i dag en ny utgave av sin imageRUNNER ADVANCE-plattform, denne skal ha oppgradert sikkerhet og brukervennlighet. Tredje utgave av tredjegenerasjonen består av hele 26 produkter fordelt på syv serier, og gir full standardisering og et intuitivt grensesnitt på tvers av alle enheter. Den nye utgaven bygger videre på tidligere versjoner og gir partnerne enkel installasjon, sentralisert administrasjon og sikkerhet fra første sekund, hevder Canon i et presseskriv.

Publisert av: 

Integrert ferdiggjøring og automatisering i fokus i Luzern

Fallende opplag og tendensen til stadig mer individualisering stiller nye krav til trykke- og etterbehandlingsprosessene. Det er i dag kun mulig å oppnå en lønnsom produksjon av helt små opplag ved hjelp af høyt integrerte og automatiserte workflows, som overflødiggjør manuell håndtering.

Publisert av: 

Rekordresultat for Signcom

Foran 2019-utgaven av Sign & Print Scandinavia var forventningene høye. De besøkende ble møtt av et sterkt Signcom med ny glød og energi, stemningen var på topp og ble ytterligere forsterket av muligheten til å vinne en helt ny Mimaki UV LED Print & Cut UCJV300-75! Allerede dag to ante man at de var på vei mot et rekordsalg og dag tre var det et faktum.

Publisert av: 

Flere detaljer om Canons nye Océ Arizona 1300-serie

På Sign&Print Scandinavia lanserte Canon en ny Océ Arizona 1300-serie med planskrivere til produksjon av mellomstore volumer med skilt og displaygrafikk. Med den nye serien kan kundene øke produksjonseffektiviteten og imøtekomme markedsetterspørselen etter større applikasjonsvariasjon, hevdes det fra Canon i et presseskriv.

Publisert av: