Rekordresultat for Signcom

PUBLISERT: 14 februar 2019
OPPDATERT: 14 februar
Vi har fått denne stemningsrapporten tilsendt fra Signcom. Her et bilde fra deres stand på Sign&Print Scandinavia 2019.

Foran 2019-utgaven av Sign & Print Scandinavia var forventningene høye. De besøkende ble møtt av et sterkt Signcom med ny glød og energi, stemningen var på topp og ble ytterligere forsterket av muligheten til å vinne en helt ny Mimaki UV LED Print & Cut UCJV300-75! Allerede dag to ante man at de var på vei mot et rekordsalg og dag tre var det et faktum.

Signcom har utviklet sitt utvalg av printmedia og viste frem mengder av prøver fra flere leverandører, såvel gamle som nye. –Det er mulig å forene resultater med miljøtankegang og vi er umåtelig stolte over å kunne tilby nye, innovative løsninger innen printmedia. Løsninger som alle vinner på, sier JJ Hendriks, Commercial Director Signcom Group. –Et bredt kontaktnett og langvarige relasjoner er store fordeler når vi sonderer terreng, velger ut de beste alternativene og forhandler frem rett pris som gavner sluttkunden, fortsetter JJ.

Hva maskiner angår er det først og fremst Mimakis UV LED Print & Cut i UCJV-serien som har blitt kjent som den stabile høykvalitetsmaskinen, hvor man fikk i land flere avtaler. Dessuten solgte Signcom tradisjonelle storformatprintere, skjærere og appliseringsbord og sist men absolutt ikke minst den store UV planskriveren Mimaki JFX200. –Fantastisk moro, sier Simon Nyman, Signcoms produktansvarlige for Mimaki.

Loddtrekningen var et virkelig høydepunkt på Signcoms stand

Loddtrekningen på torsdag var også et virkelig høydepunkt. Representanten fra Mimaki Europe, Ivo van der Lem, trakk ut vinneren som ble Region Blekinge. – Et stort gratulerer og stor takk til alle som var med, avslutter Simon.

Les videre

18 tips til hva du kan se på Drupa

Vår reporter var på plass på forhåndspresentasjonen av en del av utstillerne på årets Drupa, og fikk notert seg en del av det som blir å se og teste på de forskjellige standene.
Kollage 18 tips

Marabu støttet sine leverandører under Fespa

Marabu hadde ingen egen stand på årets Fespamesse, men var der for å hjelpe sine leverandører. Sign & Print fulgte Victor Bildsten, digital salgssjef i Marabu Skandinavia, på en omvisning i standene.
Vanguard-1-1024x683

Smarte fabrikker trenger smart service

Müller Martini innså tidlig at en smart fabrikk, utformet for produktivitet også trenger en innovativ servicetilnærming. Tiden er ute for den gamle filosofien med at ting går i stykker og så skal de repareres. På Drupa demonstrerer de den modulære programvaren MMServices.
PI-2402-drupa_MMServices_1

Epson vil endre spillereglene for de små produsenter

Under temaet "Presis, kompakt og energisparende" lanserer Epson sine Drupa-planer.
Det er flere spennende nyheter å se frem til.
Epson_Drupa

Siste nytt

GV Reklame tar sats – kjøper Sats & Trykk

Fra 1. juni 2024 vil to Verdalsselskaper bli et når GV Reklame kjøper Sats & Trykk, og to ansatte fra Sats & Trykk flytter inn i lokalene i Venusvegen.
Sats Trykk

18 tips til hva du kan se på Drupa

Vår reporter var på plass på forhåndspresentasjonen av en del av utstillerne på årets Drupa, og fikk notert seg en del av det som blir å se og teste på de forskjellige standene.
Kollage 18 tips

Marabu støttet sine leverandører under Fespa

Marabu hadde ingen egen stand på årets Fespamesse, men var der for å hjelpe sine leverandører. Sign & Print fulgte Victor Bildsten, digital salgssjef i Marabu Skandinavia, på en omvisning i standene.
Vanguard-1-1024x683

Toppsjef forlater Heidelberg

Ludwin Monz har ifølge en pressemelding fra Heidelberg valgt å trekke seg fra sin stilling som administrerende direktør. Han blir erstattet av Jürgen Otto, som kommer med flere tiår med erfaring i bærekraftig styring av store industribedrifter, supplert med erfaring i turn-around management de siste årene.
Ludwin_monz