Rekordresultat for Signcom

PUBLISERT: 14 februar 2019
OPPDATERT: 14 februar
Vi har fått denne stemningsrapporten tilsendt fra Signcom. Her et bilde fra deres stand på Sign&Print Scandinavia 2019.

Foran 2019-utgaven av Sign & Print Scandinavia var forventningene høye. De besøkende ble møtt av et sterkt Signcom med ny glød og energi, stemningen var på topp og ble ytterligere forsterket av muligheten til å vinne en helt ny Mimaki UV LED Print & Cut UCJV300-75! Allerede dag to ante man at de var på vei mot et rekordsalg og dag tre var det et faktum.

Signcom har utviklet sitt utvalg av printmedia og viste frem mengder av prøver fra flere leverandører, såvel gamle som nye. –Det er mulig å forene resultater med miljøtankegang og vi er umåtelig stolte over å kunne tilby nye, innovative løsninger innen printmedia. Løsninger som alle vinner på, sier JJ Hendriks, Commercial Director Signcom Group. –Et bredt kontaktnett og langvarige relasjoner er store fordeler når vi sonderer terreng, velger ut de beste alternativene og forhandler frem rett pris som gavner sluttkunden, fortsetter JJ.

Hva maskiner angår er det først og fremst Mimakis UV LED Print & Cut i UCJV-serien som har blitt kjent som den stabile høykvalitetsmaskinen, hvor man fikk i land flere avtaler. Dessuten solgte Signcom tradisjonelle storformatprintere, skjærere og appliseringsbord og sist men absolutt ikke minst den store UV planskriveren Mimaki JFX200. –Fantastisk moro, sier Simon Nyman, Signcoms produktansvarlige for Mimaki.

Loddtrekningen var et virkelig høydepunkt på Signcoms stand

Loddtrekningen på torsdag var også et virkelig høydepunkt. Representanten fra Mimaki Europe, Ivo van der Lem, trakk ut vinneren som ble Region Blekinge. – Et stort gratulerer og stor takk til alle som var med, avslutter Simon.

Les videre

Ålgård Offset handlet for 12 millioner på Drupa

Ålgård Offset investerte 12 millioner kroner i ny stiftemaskin fra Müller Martini på Drupa-messen.
aalgaard-drupa1

Sceneprogrammet for Scanpack 2024 er her!

Sceneprogrammet for Scanpack, Skandinavias største emballasjemesse, som finner sted på Svenska Mässan i Gøteborg 22. – 25. oktober, slippes nå. I tillegg til utstillingen med 400 utstillere vil de besøkende få tilbud om et omfattende sceneprogram med nærmere 100 programpunkter.
Talare-pa-Scanpack-SVx

HP lover nyheter om storformat til høsten

På HPs stand under Drupa var det nyheter i Indigo- og PageWide-seriene som skulle være mest i søkelyset. Men snart loves det nyheter også i storformatsegmentet.
HP-Paula-1024x683

De viste linjer med helautomatisk bokproduksjon

Etterbehandlingseksperter fra Horizon demonstrerte hvordan man lager den smarte fabrikken på Drupa.
Horizon-1

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324