Nytt blad ute

Vi er ute med høstnummeret av vårt trykte blad, nummer 226 i rekken.

Sign & Print nummer 226 er ute, med Canons Anton Strand som forsidegutt.

Fra innholdet: Vi besøkte Roland DG og Ricoh på Fespa, reportasje fra Etikettforum, portrett av Anton Strand, lærebok som app – hvorfor?, Konvolutten som budskapsbærer, det grønne konseptet Pureprint, Hvordan velge rett skjerm for digital signage?, og mer.

Savner du oss i postkassa? Kanskje du har flyttet siden sist og ikke lenger får post ettersendt? Ta kontakt, så vi får ryddet opp i adresselistene våre.

Har du lyst til å motta våre halvårlige utsendelser av bransjebladet? Send oss en epost til prenumeration@agi.se og skriv at det gjelder den norske utgaven av bladet.

Ellers utgir den svenske redaksjonen den svenskspråklige utgaven av bladet oftere enn det norske, så abonnerer du også på dette, får du holdt deg enda mer oppdatert.

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Nytt blad ute

Sign & Print nummer 226 er ute, med Canons Anton Strand som…

Karibu setter nye standarder for rull-til-rull print

Stiefel Digitalprint GmbH i Lenting nær München ble nylig den første kunden som begynte å produsere på en Karibu rull-til-rull printer. Både administrerende direktør og operatør er begeistret for kvaliteten som Karibu leverer på alt materialet: –Det beste jeg noensinne har sett i rull-til-rull-print.

Publisert av: 

web-to-print: Intervju med Fabian Frenzel

Forklaringen på hvorfor WtP er et vellykket konsept, er ikke fordi online trykkerier bruker flest mulig og størst mulige trykkpresser. Disse er lett tilgjengelige i alle deler av verdenen. Den virkelige verdien av WtP er basert på en enkel idé – nemlig en brukervennlig online plattform, som pålitelig oppfyller kundenes krav.

Publisert av: 

Kvesser i alle emballasjesegmenter

Antalis kom inn på Empack-messen og viste den bredden de har i emballasjeløsninger.
– Alt fra standardløsninger, spesielle løsninger til det faktum at du kan gå fra enkle produkter til en helhet med maskiner for automatisk emballasje. Det er det vi prøver å symbolisere her, sier Fredrik Carlsson.

Publisert av: