Nize Equipment gleder seg til å flytte inn

Bygningen er 1200 m2 og rommer en administrasjonsdel, lager og et stort utstillingslokale med applikasjonsavdeling

Danske NIZE Equipment, nordisk leverandør av storformatprintere og skjæremaskiner flytter inn til en nyoppført bygning i Odder på Midt-Jylland 1. mai. Det er etablert et stort utstillingslokale, som også vil være en applikasjonsavdeling med faste ansatte.

Interiøret er moderne og fleksibelt, slik at kundeevents, demoer av maskiner og kundeutviklingsmøter kan holdes. Det er lagt vekt på å imøtekomme fremtidens behov. Dette gjøres ved at hele bygningen inneholder forskjellige typer arbeidsstasjoner, som ansatte kan velge å plassere i henhold til deres behov og arbeidsmengde.

–Det er et bevisst valg å innrede utstillingslokalet som en stor messestand, sier administrerende direktør Lars Nikolajsen. –Kunder og samarbeidspartnere kan komme og se hva vi har, og teste utstyret. Det er også her det vil være kundeopplæring, utviklingsdager og events med kunder fra hele Norden, forklarer direktøren.

Utstillingslokalet er generelt en dynamisk avdeling der teknikerne også kan teste på den enkelte maskin i supporten og dermed hjelpe kundene direkte. Det være seg med trykk av lakk, blindeskrift, kutting eller tredimensjonalt tapet. Utstillingslokalet er laget i et moderne hall-utseende med 5 meter til taket og 7 enorme nordvendte takvinduer, slik at ingen «feil lys» kommer ned på maskinene.

Innredningen er en smakfull lounge-stemning med fleksible arbeidsstationer, som skal innby til et bedre arbeidsmiljø og være attraktiv for jobbsøkere.

Et stort lager ligger i tilknytning til utstillingslokalet med forbruksvarer og reservedeler, noe som sikrer at teknikere relativt raskt kan komme og betjene på stedet.

Lars Nikolajsen, adm. dir. for Nize Equipment. Foto: Claes Nordström

Hele bygningen er designet for å imøtekomme ulike aktiviteter. En kafé skal brukes til lunsj-, jobb- og kveldsarrangementer og invitere ansatte til å jobbe der i grupper eller seg selv.

–Det har vært en drøm fra første dag å bygge vår egen, og det er mulig nå, fortsetter Lars Nikolajsen. –Vi sikrer fremtiden for de neste 10 årene ved å skape en deilig og moderne arbeidsplass, designet som fremtidens arbeidsplass. Bygget oppfyller et ønske om å skape perfekte rammer for selskapet og dets ansatte, 100% tilpasset oss og hvor det er. smakfull moderne innredning er attraktiv for arbeidssøkere, ikke minst med den geografiske beliggenheten.

Det er «flyveplasser» på kontoret. Det vil si at ansatte kan velge hvor de vil jobbe. I praksis kan en ansatt velge å sitte ved et skrivebord om morgenen og i et salongområde om ettermiddagen. Eller i utstillingslokalet, avhengig av hva som passer best i arbeidsoppgavene. I det store og hele er det mange møteplasser og møteplasser i bygningen som innbyr til kreativ tenking.

Lars Nikolajsen ser frem til å flytte inn: –Vi gleder oss til å begynne å bruke det og bruke mulighetene. Å utvikle på de nye mulighetene vi får for bedre kundeservice, kundesamarbeid og medarbeideromsorg.

De gleder seg også til å arrangere «åpen dag», slik at de får vist frem deres nye hovedkvarter til sine kunder, samarbeidspartnere og leverandører, men der er ikke dato fastsatt ennå.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.