Adobe oppgraderer Creative Cloud-apper

Trykksensivitet for Apple Pencil er nytt i Photoshop for iPad. Illustrasjon: Adobe

Adobe lanserer oppgraderinger i Creative Cloud-appene for kunder som jobber med video, illustrasjoner, tegninger og fotografi.

  • Adobe Fresco: Flerfarget eyedrop, vector-verktøy, ny pensel-kategori kompatibel med Photoshop Mixer-pensler, forbedret ruler tool, Adobe Capture-integrasjon med Shapes, osv.
  • Photoshop on iPad: Nye og mye etterspurte funksjoner – Curves og Apple Pencil-trykksensitivitet.
  • Digital Video & Audio: ProRes RAW-support i Premiere Pro og After Effects, mer strømlinjeformet arbeidsflyt for grafikk i Premiere Pro, Tapered Shape Strokes og Concentric Shape Repeater i After Effects, forbedringer av Audio Triggers og Timeline-filtre i Character Animator, støtte for Audio files i Creative Cloud Libraries, mulighet til automatisk endring av størrelse til 4:5 aspect ratio og back camera switching i Premiere Rush, osv.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Canon skal levere print-tjenester til Statnett de neste 3 årene

Tekst: Roger Stormo | Foto: Canon

Statnett har inngått avtale med Canon om en tjenesteavtale «Print as a Service» (Print som en tjeneste). Avtalen inneholder drift av 230 multifunksjonsmaskiner med tilhørende sikker-print-løsning, i tillegg til bemanning fra Canon på større lokasjoner og landsdekkende service. Avtaleperioden er på 3 år og har en verdi på 15 millioner kroner.

Publisert av: 

Går for gull i Kobbervikdalen

Tekst: Roger Stormo | Foto: Canon Marked

Med 11 medarbeidere kunne de fylt et fotballag. Akkurat det overlater de til Strømsgodset, der Skilt design foretrekker å delta i fotballklubbens eksklusive “Sølvklubben”. På skilt- og dekorsiden derimot, er det ingen overdrivelse å si at bedriften selv går for gull.

Publisert av: 

Eske i bølgepapp holder ferskvarer kjøleskapskalde

Tekst: Claes Nordström | Foto: Pressefoto

Mondi, en av Europas største produsenter av emballasje, er spesielt fokusert på bølgepapp. Selskapet lanserer en pappeske for e-handel, kalt BCoolBox, som er så tett og dermed isolerende at den kan holde temperaturen på innholdet i esken på rundt syv grader Celsius i opptil 24 timer.

Publisert av: