HP lanserer nye printere for familien hjemme

PUBLISERT: 22 juni 2020
OPPDATERT: 22 juni
Hjemmekontor har blitt en ny jobbsituasjon for mange under koronapandemien. HP har tatt konsekvensen av dette og lanserer nye modeller.

HP Inc. presenterte i dag nye skrivere for familier hjemme: HP ENVY 6000-serien, ENVY PRO 6400-serien, HP Deskjet 2700-serien og HP Deskjet 4100-serien. HP mener disse er smarte, enkle å sette opp og designet for moderne hjem.

– Siden familier fortsetter å ikke bare jobbe hjemmefra, men også leter etter morsomme måter å gi barna undervisning på hjemme under sommeren, ønsket vi å gjøre printeropplevelsen så problemfri som mulig. Våre nye skrivere er designet for dem som tilpasser seg arbeid og undervisning hjemme, og tilbyr enkle konfigurasjonsløsninger med et smart kontrollpanel som intuitivt lyser opp når det trengs, sier Xavier Garcia, Global Head og General Manager, Print Hardware Solutions, HP Inc.

De nye ENVY-skriverne har aldri vært mer nyttige, mener HP. Viktige funksjoner inkluderer:

• Innovativt design og en brukeropplevelse tilpasset smarte enheter
◦ Vakker, industriell design for moderne hjem – laget med mer enn 20 prosent resirkulert plast basert på vekten.
◦ Smart, intuitivt brukergrensesnitt gjør enhetsinteraksjoner sømløse, med guidet kantbelysning som indikerer skriverstatus: knappene vises bare når det er nødvendig.
◦ Selvdiagnostiserende- og fiksende dual-band Wifi holder enheten tilkoblet og forhindrer avbrudd.

• Enkel å bruke med HP Smart-appen
◦ Enkelt skriveroppsett for alle enhetene i hjemmet.
◦ Skriv ut, skann, kopier og til og med faks enkelt fra din mobile enhet.
◦ Tilgang til hundrevis av gratis utskrifter for læring hjemme.

• Aldri gå tom for blekk med Instant Ink blekkleveringstjeneste
◦ Erstatningspatroner leveres automatisk når du trenger dem.
◦ Spar opptil 70 prosent, med abonnement som starter helt nede på 34 kroner per måned.

To andre skrivere for utskrift hjemme ble også kunngjort: HP Deskjet 2700- og HP Deskjet Plus 4100-seriene. De nye skriverne gir pålitelighet, brukervennlighet og mobil tilkobling for enhver utskrift hjemme.

HP introduserte disse i sammenheng med deres nye utskriftbare læringsplattform Print, Play & Learn. Et nettsted hvor HP har samlet et stort utvalg aktivitetsark som stimulerer til læring, lek og kreativitet for barn i alle aldre. Blant aktivitetsarkene finnes pedagogiske læringsark, prikk-til-prikk tegninger, puslespill, klipp-ut-masker og fingerdukker, tallkoder, labyrinter og fargeleggingsider, utviklet av blant annet Crayola og Education.com.

– De siste månedene har vi hatt flere foreldre som har lett etter utdanningsressurser på markedsplassen vår enn noen gang før. Vi er glade for å samarbeide med HP for å få flere lærerskapte ressurser til foreldrene, slik at de kan fortsette elevenes hjemmeundervisning gjennom sommeren, sier Melissa Esmundo, Chief Commercial Officer for Teachers Pay Teachers, den ledende markedsplassen for lærerskapte ressurser og en Print, Play & Learn- partner.

Om Print, Play & Learn
HP lanserte Print, Play, & Learn for å støtte millioner av familier rundt om i verden som har gått over til hjemmeundervisning. Med millioner av nettstedbesøk og utskriftsmateriell som er lastet ned til dags dato, tar HP sikte på å fortsette å tilby gratis utskrivbart innhold for familier for å hjelpe barna å fortsette å lære og utvikle seg.

Les videre

Ålgård Offset handlet for 12 millioner på Drupa

Ålgård Offset investerte 12 millioner kroner i ny stiftemaskin fra Müller Martini på Drupa-messen.
aalgaard-drupa1

Ricoh: «Alle vil se utviklingen på inkjetsiden»

Bli med Sign&Print på en omvisning blant raske jaguarer, ørner og kraftige drager på Drupa-messen. Hva snakker vi om? Ricohs nye maskinavatarer selvfølgelig!
ricoh-DSC0676

Fotoprint med stor wow-effekt

Hvordan kan man skille seg ut i et marked i endring? For FotoPhono, som har lang erfaring med å produsere kunsttrykk, var svaret å satse stort på maskinsiden. Ikke minst for å kunne tilby ChromaLuxe-produkter av høy kvalitet.
FotoPhono kollage

Marabu går grønt med ny sertifisering

Nylig ble blekkprodusenten Marabu sertifisert i henhold til Greenguard. En merking som viser at et produkt er testet og evaluert for å møte strenge grenser for kjemiske utslipp. Et budskap som Marabu legger vekt på under Drupa.
Marabu-4-1024x683

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324