Print Supplies er med på den PVC-frie revolusjonen

PUBLISERT: 2 september 2021
OPPDATERT: 2 september

TAYA Groups har kunngjort nytt distribusjonspartnerskap av materialet KAVALAN i Norge med Print Supplies AS.

Fredrik Roswall fra Print Supplies AS

–Da vi først hørte om KAVALAN PVC-frie serien, syntes vi det var for godt til å være sant! Men da vi hadde muligheten til å teste materialene, ble vi imponert over den enestående trykkbarheten og sveisbarheten, hevder Fredrik Roswall fra Print Supplies AS.

Ettersom etterspørselen etter bærekraftige alternativer til PVC-materialer fortsetter å øke betydelig over hele Europa, kunngjør TAYA Groups et nytt partnerskap med Print Supplies AS for eksklusiv distribusjon av PVC-frie produkter i Norge av merke KAVALAN. Med virkning fra 1. september 2021 vil avtalen gjøre det mulig for Print Supplies AS å tilby hele KAVALAN-serien på 100 prosent rene storformatmedier til sin kundebase på det norske markedet.

–Vi er glade for å distribuere KAVALAN -produkter til det norske markedet, og skulle bare ønske at vi hadde startet vårt samarbeid med TAYA tidligere, sier Fredrik Roswall.

KAVALAN-serien er et revolusjonerende PVC-fritt alternativ til tradisjonelle banner- og tekstilmaterialer. KAVALANs bærekraftige legitimasjon er bevist og verifiserbar takket være en omfattende livssyklusanalyse prosess som er fullført på den siste serien materialer.

–Dette har vært et veldig travelt år for TAYA så langt, og har inngått nye partnerskap med KAVALAN -distributører rundt om i verden og sett bedrifter levendegjøre utrolige, kreative prosjekter med våre produkter, sier Vincent Lin, visepresident i TAYA Groups. –Hva kan være en bedre indikator på hvor mye tidevannet vender mot PVC-frie materialalternativer som leverer kvalitet og bærekraft? Vi er stolte over å jobbe med en distributør som virkelig er begeistret og lidenskapelig opptatt av KAVALAN -serien. Print Supplies AS er den ideelle partneren for å bringe KAVALAN til Norge og gi norske virksomheter muligheten til å bruke materialer med høy ytelse som er trygge for planeten.

 

Les videre

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01

Agfa tilføyer en ny og mindre storformatprinter til Anapurna Ciervo-serien

Anapurna Ciervo H2500 komplementerer den større Anapurna Ciervo H3200, lansert i fjor, og gir den samme eksepsjonelle allsidigheten og ytelsen i et mer kompakt format.
Anapurna-Ciervo-H2500_

Nå håper Roland DG på å gjøre seg hørt i high end-segmentet

Roland DG ønsker å ta pole position med sin nye storformatprinter. Det var budskapet da de presenterte sin nye høyvolumsprinter på Monza Formel 1-banen i Milano. Spørsmålet er om den nye maskinen med helt nytt rødt blekk er en vinner når det kommer til å konkurrere med konkurrerende grafiske hurtigkjørere.
roland-dg_9222

Fersk flatbed i fokus

I fjor høst lanserte Durst storformathybriden P5 X. Alle som er nysgjerrige på denne maskinen eller andre løsninger for digital utskrift kan ta turen til Molanders Sign and Display sin stand under Sign, Print & Promotion.
Durst P5X

Siste nytt

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01