Målrettet kommunikasjon gir omsetningsvekst på 10 til 30 %

En McKinsey-undersøkelse viser at målrettet kommunikasjon kan drive en omsetningsvekst på 10 til 30 %. Det forteller Craig Lewis, øverste ansvarlige for Enterprise Printing hos Ricoh Europe.

Han tilføyer selvsagt at Ricoh, med de nyeste forbedringer i FusionPro-softwaren, hjelper virksomheter i alle størrelser med å lage effektive målrettede kampanjer. Det skjer ved å fjerne kompleksitet og omkostninger fra prosessen.

Suiten av verktøy til design og produksjon av personlig markedsføring og kommunikasjon gir mulighet for å produsere dokumenter som er tilpasset individuelt til både trykt og digital levering. FusionPro er integrert med Adobe InDesign og Acrobat og gir på den måten et plug-and-play-brukergrensesnitt. Dermed kan det opprettes individuelle dokumenter fra nesten enhver designfil som kan konverteres til PDF.

Den nye versjonen øker funksjonaliteten ved å forenkle genereringen af FusionPros regelbaserte maler. Den bruker data til å danne målrettede, relevante beskjeder, som viser seg å øke mottakernes svarprosenter.

Den ekstra funksjonaliteten gjør det mulig for brukerne å:

  • Konvertere rikt formatert statisk tekst i en PDF-fil til variable rammer. Det fjerner behovet for å importere de variable rammene fra InDesign.
  • Tilføye gjennomsiktighetseffekter til bilder og tekst, hvilket gir ytterligere designmuligheter.
  • Tilføye flere datakilder og å filtrere data gjennom et nytt brukergrensesnitt for å forenkle håndteringen av primære og sekundære datafiler.
  • Administrere variable rammer og synlighet gjennom grupper av handlinger for å spare tid ved å tilføye designregler og funksjonalitet.
  • Få adgang til nye malguider for å bygge tabeller med full funksjonalitet, noe som fjerner behovet for Java-scriptkoding.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.


Messe- og konferansevegger med Canons løsninger

Tekst: Roger Stormo | Foto: Canon Marked

I sin nyeste blogg forteller Canon om et besøk hos Marc Bric på Rud i Bærum for å sjekke om firmaet er fornøyde med sin nye Colorado 1630. De har brukt maskinen til produksjon av messe- og konferansevegger – da denne typen arrangementer nå er oppe og går igjen for fullt etter et par års pandemidvale.

Publisert av: