Direct mail-firma kjøper syv inkjet-rulleprintere

Sju HP Pagewide rulleskrivere levert til firma som driver med direktereklame

IWCO Direct er et av de største firmaene i USA og Canada som driver med direktereklame. De leverer datadrevne markedsføringsløsninger på trykk. For å optimalisere forretningen har de nettopp investert i ikke mindre enn syv (7) HP PageWide T250 HD inkjet-rulleprintere.

Kjøpet er hjørnesteinen i en investering på 50 millioner dollar, som bedriften foretar for å fortsette med å øke deres direktereklame-forretning ved hjelp av blant annet HP digitalprint.

– Med HP-teknologien oppgraderer vi våre datadrevne printservice og gir våre kunder det beste avkast av deres markedsføringsinvesteringer, sier John Ashe, administrerende direktør for IWCO Direct. – De har satt pris på effektiviteten av direktereklame, men ønsker å produsere det raskere og integrere det med andre kanaler, så de kan nå ut til deres mottakere raskere med personlige, relevante beskjeder.

IWCO Direct har hovedkontor i Chanhassen, Minnesota. Printerne blir installert i løpet av neste år i bedriftsanlegg i Chanhassen, Minnesota og Hamburg, Pennsylvania.

– HP inkjet-printere gjør oss i stand til å levere smarte produkter til våre kunder i offsetkvalitet med høyere hastighet, samtidig som de tilbyr mer fleksibilitet i planlegging og design av postforsendelser, legger John Ashe til.

– Denne dristige investering fremhever det momentum, vi ser innen for digitalt printet og personalisert direktereklame, uttaler Carles Farre, visepresident og daglig leder hos HP PageWide Industrial. –Vi ser også at den taktile opplevelsen gir betydelig høyere svarprosenter sammenlignet med digital annonsering. Hos HP PageWide er vi stolte av å være IWCO Directs favorittleverandør på deres reise i fremtiden, avslutter han.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Konica Minolta: Emballasjetrykk i korte serier

Tekst: Claes Nordström | Foto: Pressebilder

Flaggskipet for arkmatet tonerproduksjon i store volumer og en kompakt inkjetprinter for printing på emballasje av bølgepapp «on demand» i korte serier. Begge disse vil bli demonstrert i Konica Minoltas utstilling på Sign & Print Scandinavia.

Publisert av: