
Mer enn 2500 produkter for det grafiske markedet er tilgjengelig hos Addbrand. På Sign & Print-messen 5. – 7. april vil alt fra papir og konvolutter til emballasje og expo-produkter vises.
– Vi vil pitche siste nytt og ta med oss oppdaterte testbøker. Vi skal hjelpe besøkende med å finne alternativer til det de jobber med i dag slik at de får en enklere og mer lønnsom virksomhet. Men vi skal selvfølgelig også ha en konkurranse, tilby noe godt og være glade for at det nå er mulig å møtes igjen, sier Addbrands salgssjef Rickard Fredlund.
Stilte ut i Norge
Han gleder seg til å stille ut på messen igjen, og denne gangen på Kistamässan 5. – 7. april.
– Vi har store forventninger og ser frem til dette. Vi stilte også ut på SignPrint & Promotion i Norge og det var virkelig merkbart hvor gøy alle syntes det var å bli sett igjen. Det er et stort ønske om å kunne møtes og snakke forretning og produkter.
«Se vår bredde»
Addbrand har eksistert i 30 år og er grossist for de grafiske selskapene i Norden.
– Vi brenner virkelig for å være den beste og hyggeligste grossisten å jobbe med og jobber alltid hardt for å tilby de beste og rimeligste formatene og kvalitetene. Hva ser besøkende på standen din?
– Da vil de se bredden vår og hvordan vi sammen med dem kan forenkle og forbedre. Vi har totalt over 2500 produkter som er tilpasset det grafiske markedet og tilbyr alt fra papir, selvklebende og selvkopiering til konvolutter, emballasje og expoprodukter, sier Rickard Fredlund.
Sign & Print Scandinavia, 5–7 april, arrangeres på Kistamässan i Stockholm. Besøkende melder seg gratis på messen på messens nettsted.