50 trykkpresser på ett brett - HP Indigo inngår sin største salgsavtale noensinne

PUBLISERT: 19 oktober 2022
OPPDATERT: 21 mars
EPacs Virag Patel (til venstre) og HPs Haim Levit signerer avtalen. Pressefoto.

Det globale emballasjeselskapet ePac Flexible Packaging har valgt å investere i ikke mindre enn 50 nye HP Indigo digitale trykkpresser. De skal installeres på både eksisterende og nye produksjonssteder rundt om i verden som en del av ePacs fortsatte globale ekspansjonsplan.

ePac Flexible Packaging er et digitalt basert fleksibelt emballasjeselskap med formål å hjelpe merkevareeiere og bedrifter i alle størrelser med å holde seg konkurransedyktige med en rekke fleksible emballasjeløsninger. ePac bruker det siste innen digital utskriftsteknologi, i håp om å gi kundene en rask og enkel måte å kjøpe tilpasset trykt fleksibel emballasje.

ePac har siden selskapets oppstart i 2016 vært en primærbruker av HP Indigo digitalpresser og har siden opprettholdt et sterkt og dypt forankret samarbeid med HP. I løpet av de siste seks årene har selskapets flåte av HP Indigo digitale presser vokst enormt og har sett store investeringer i HP Indigo 20000 og HP Indigo 25K digitalpresser.

Den nye bølgen av 50x HP Indigo digitale presser, den største enkeltordren i HP Indigos historie, vil øke ePacs produksjonskapasitet betydelig og fortsette å presse utviklingen av digital emballasjeproduksjon.

Med fokus på global ekspansjon, vil denne nye flåten bli fordelt på 36 nye og eksisterende produksjonssteder på fem kontinenter.

– ePac Flexible Packaging er en stor representant for den globale digitale fleksibel emballasjebevegelsen, som fortsetter å replikere sin HP Indigo-baserte forretningsmodell på nye steder rundt om i verden. ePacs visjon om å bruke digitalprint for å gi en stemme til små og mellomstore merkevarer uttrykker våre felles verdier og demonstrerer kraften til digital utskrift på global skala, sier Haim Levit, daglig leder for HPs Industrial Print Business.

Les videre

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01

Agfa tilføyer en ny og mindre storformatprinter til Anapurna Ciervo-serien

Anapurna Ciervo H2500 komplementerer den større Anapurna Ciervo H3200, lansert i fjor, og gir den samme eksepsjonelle allsidigheten og ytelsen i et mer kompakt format.
Anapurna-Ciervo-H2500_

Flere spennende nyheter på Packnorth Award 2025

Nå er Packnorth Award 2025 åpnet. Siden 1. februar kan bidrag sendes inn til Nordens største emballasjekonkurranse. I år har konkurransen flere nyheter i form av nye kategorier og internasjonal deltakelse i juryen.
Pris-1024x683

Siste nytt

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01