Nykomling ønsker å spre ordet om seg selv

PUBLISERT: 12 desember 2022
OPPDATERT: 9 januar
abcMIX er nykommere på Sign, Print & Promotion-messen 8. – 9. februar

Mellom Oslo og den kinesiske byen Shenzhen er det over 8500 kilometer. Nå har skiltselskapet abcMIX tatt den lange veien og skaffet seg forhandlere i Skandinavia. I over 18 år har selskapet produsert LED-skilt for både små og store bedrifter, nå håper de å spre ordet om seg selv på Sign, Print & Promotion-messen 8. – 9. februar.

Fortell oss kort om selskapet og hva dere tilbyr?
– Våre forventninger til Sign Print & Promotion-messen er å skape oppmerksomhet om abcMIX, som er helt nytt på markedet. Vi er skandinavisk distributør av varemerket og vi ønsker å spre kjennskapen i Norge og vi søker samtidig å samarbeide med potensielle forhandlere.

Hvorfor bør besøkende komme til standen deres?
– abcMIX er helt unikt og kan ikke forklares over telefonen eller et Teams-møte. For å forstå prinsippet og se mulighetene i den store fleksibiliteten som abcMIX inneholder, skal man prøve det. Vi gleder oss til å ønske gjestene velkommen til standen hvor det vil være mulig å se og ta på produktene.

Hva er de store nyhetene dere viser?
– Den helt store nyheten er vår LED uthengsskjerm, som er banebrytende for skilting i gågater, storsentra og kjøpesentre. Utover det presenterer vi et helt nytt produkt, nemlig våre kjempe magnetbokstaver med innebygget LED skjerm.

Bokstaver som henger fra en skinne

Sign, Print & Promotion-messen finner sted på Hellerudsletta mellom Oslo og Gardermoen 8. – 9. februar 2023. Messen er gratis for besøkende som er påmeldt. Meld deg på her: Sipp.no

Les videre

Mer holdbare utskrifter med nye imagePROGRAF

Den nye imagePROGRAF GP-serien er utstyrt med syv farger, inkludert oransje og grå.
Untitled design - 1

Det skjer på årets Fespa-messe

Når Fespa Global Print Expo kommer tilbake til Amsterdam RAI i mars, vil det være med kjente funksjoner som Sustainability Spotlight og World Wrap Masters, men også med nyheter knyttet til digital signage, personalisering og et initiativ for å redusere avfall.
Fespa kollage

Hva kan du forvente på DRUPA 2024?

Trykkerier som holder seg oppdatert på teknologiske trender og innovasjoner vil best kunne utnytte og se potensialet, skriver Konica Minolta i en pressemelding. På DRUPA vil de demonstrere hvor fremtiden for print er på vei, sett med deres øyne.
Konica-Minolta-Drupa

Ricoh avslører Drupa-planene

Ricohs planer for Drupa 2024 er lagt. Nå avslører produsenten hva besøkende til deres messestand kan forvente seg.
Ricoh-messe-2024

Siste nytt

Etikettmarkedet falt 25 prosent

Etter korona, hvor etikettmarkedet eksploderte, var fallet på 25,8 % i 2023 (ifølge FINAT) kanskje å forvente. Likevel beskriver Claus Søndergaard, fra UPM Raflatac, det som et tøft år, men sier samtidig at forventningene til 2024 er positive.
Claus_UPMRaflatac

Utgir unikt verktøy for visualisering av foliedesign

Zeno lanseres nå i Norge. Et verktøy som vil hjelpe til å visualisere kundenes drømmer i 3D og forkorte salgsprosessen.
Zeno kollage

Arbeidshester og neonutskrifter hos SwissQprint

Planskriveren Kudu og rulleprinteren Karibu skal sammen med iøynefallende neontrykk trekke til seg blikkene på Swissqprints stand under Fespa.
SQP-trade-fair-1024x683

Rådgivning og kreativitet skal ta Wera inn i fremtiden

Wera i Porsgrunn har de siste 20 årene utviklet seg fra et rendyrket trykkeri til et "360 graders kommunikasjonshus". Med Dag Brekke-Rasmussen tilbake ved roret er siktet nå stilt inn mot å utvikle det konseptet enda mer.
Wera Dag