Med lasere til messen

PUBLISERT: 2 januar 2023
OPPDATERT: 9 januar
Eddy Authen, daglig leder (t.h.) og Terje Kristiansen-Bakke, teknisk salg, med noen av maskinene de har fra G-Weike. Over bak til venstre er Gweike LC6040N og den største maskinen til høyre er Gweike LC1390N. I front er Gweike Cloud.

Maskinagenten er forhandler av G-Weike Co2 laserskjærere og graverere og tilbyr lokalt lager av både nye produkter, reservedeler og ikke minst norsk service og support. Bedriften ser på Sign, Print & Promotion-messen 8.-9. februar som kanskje den viktigste arena for å treffe riktig publikum i forhold til deres produkters muligheter.

Bedriften stiller på Sign, Print & Promotion-messen 8.-9. februar med to personer, Eddy og Terje, som representerer både salg og support. De beskriver seg som en liten og kundefokusert forhandler som yter sin beste service til alle kunder.

– Maskinagenten tar kundene på alvor og gir alle som kjøper den respekt de fortjener, forteller daglig leder, Eddy Authen.

Hvorfor bør besøkende komme til standen deres?
– G-Weike tilbyr en meget god ytelse og en mengde muligheter til en pris som gir en lavere investeringskostnad enn mange av konkurrentene. Alle som ønsker en fornuftig inngangspris til Co2-lasermarkedet, uten å gå på bekostning av kvalitet bør se hva vi tilbyr.

Hva er de store nyhetene dere viser?
– Vi viser frem flere av årets nye modeller og demonstrerer og viser frem produkter som kan lages på maskinene.

Hvilke forventninger har du til messen?
– Vi håper på en synliggjøring av bedriften vår i dette segmentet som messen er laget for.

Sign, Print & Promotion-messen finner sted på Hellerudsletta mellom Oslo og Gardermoen 8. – 9. februar 2023. Messen er gratis for besøkende som er påmeldt. Meld deg på her: Sipp.no

Les videre

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324

Ålgård Offset handlet for 12 millioner på Drupa

Ålgård Offset investerte 12 millioner kroner i ny stiftemaskin fra Müller Martini på Drupa-messen.
aalgaard-drupa1

Taktile bilder på utstilling i Oslo

Norges Blindeforbund og Canon står bak en unik fotoutstilling på Deichmann Bjørvika i Oslo fra 27.-30. juni.
world-unseen

Stor etikettspesial: Mange vil ha en bit av kaka

Etikettindustrien er samlet sett en robust og stabil bransje med mange år med global vekst. Nå melder flere aktører seg på.
etikettspesial-3-xeikon

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324