Lakkbeskyttelse fra raskt voksende leverandør

PUBLISERT: 6 september 2023
OPPDATERT: 6 september
Anna Gnosspelius inviterer messebesøkende til å komme og klemme og kjenne på PPF-foliene fra GSWF.

Forhandleren Scandraft tar med eksempler fra sitt brede utvalg av materialer og tilbehør til bilde-, dekor- og reklameproduksjon til Sign&Print Scandinavia.

Familieselskapet Scandraft har hovedkontor i Mölnlycke utenfor Gøteborg og tilbyr alt fra vinyler til ulike bruksområder til papir, plate og displaymateriale.

På messen vil mye dreie seg om GSWFs lakkbeskyttelsesfolier, som Scandraft begynte å selge for et par år siden. På den tiden var det et ganske ukjent merke, men over tid har selskapet blitt et av de raskest voksende i verden som tilbyr PPF-filmer, Premium Paint Protection. Utvalget inkluderer platina blank, sateng og matt PPF, Smoke for frontlykter, SPF70 for soltak og Chroma Guard som er 23 fargede PPF-filmer, noen med metallisk utseende.

GSFWs lakkbeskyttelsesfilmer er tilgjengelige i en rekke ulike design.

– Kom og kjenn og klem på PPF-filmen vår. Vår steinbeskyttelsesfilm fra GSWF er markedsleder med stort utvalg og verdensledende garantier. Vi viser også et stort utvalg av våre PVC-frie produkter og vårt brede utvalg av platematerialer. I mange år har vi hatt PVC-frie alternativer til de fleste av våre produkter, men i dag har «grønne» produkter kommet i søkelyset og da er det naturlig for oss å vise hva vi kan tilby. Besøk oss for å få de nyeste mediene og tilbehøret som passer din virksomhet, sier Anna Gnosspelius i Scandraft.

Hvordan har Scandraft utviklet seg som selskap det siste året?

– Vi ser hele tiden etter forbedringer og flere klimasmarte produktløsninger. Vi kjører flere egne budbiler og sørger hele tiden for at de aldri går tomme. Med SMS-varsling får kundene god oversikt og kan enkelt følge med på leveransene deres.

Hvorfor velger dere å stille ut på Sign&Print Scandinavia?

– Det er lenge siden vi stilte ut. Vi ønsker å møte kundene våre og menneskene i bransjen og en messe er et godt knutepunkt for det, sier Anna Gnosspelius.

 

Vaidas Gecas, trener i Wrapvirus, holder kurs med GSWF sine innpakningsfolier. Her på Scandrafts stand under den norske Sign, Print & Promotion-messen sist vinter.

Les videre

Interaktivt og stjernespekket hos Scandraft: «Det blir mye hands on»

En av Norges minste leverandører av grafisk materiell tar sats med en stor stand som skal fylles med produkter og personale fra flere samarbeidspartnere. Forhåpningen er å inspirere kundene å tenke nytt – og å ytterligere befeste Scandrafts posisjon på norgeskartet.
Anders

Peace, love og popcorn hos Antalis: «Folk skal smile når de kommer til oss»

Antalis tar på seg en blomstrete dress og håper å ikke bare kunne vise deler av den brede produktporteføljen og fortelle om nye forretningsmuligheter – men også glede messebesøkerne.
Christer w

Resirkulering og PVC-fritt i sentrum

PVC-frie plater av papir eller papp og andre typer plast enn PVC, helt nye varianter av sandwichplaten Vikubond og den egne returordningen innenfor plater og paller. Det vil være i fokus hos Vink.
Rikke.. w

Materiell og rekvisita for skilt og dekor hos NG Digital

Nyheter fra store leverandører som 3M og Hexis og en ny serie med etterlysende folier. Det er noe av det du finner på NG Digital sin stand under Sign, Print & Promotion.
Petter Andre

Siste nytt

Sign, Print & Promotion bildekavalkade

Her er noen bildeglimt fra dag 2 på Sign, Print & Promotion-messen 2025.
frontimage

Plockmatic sparket i gang messen med et salg

Ålesundsbedriften Kortshop inngikk avtale på en maskin før Sign, Print & Promotion knapt hadde åpnet dørene. En skjæremaskin fra Mohr, solgt av Plockmatic, skal effektivisere produksjonen.
Plockmatic 1

Den første "Mystery Wrap"-vinneren kåret

Spandex lovet å utfordre deltakerne grundig i sin kreative folieringskonkurranse under Sign, Print & Promotion. Det løftet holdt de med glans.
Wrap 3

Inkjet i høye hastigheter er fremtiden for Ricoh

Arkbasert toner er fortsatt et viktig segment for Ricoh, men det er innenfor inkjet det er et reelt potensial for både utvikling og vekst. Dette sier Eef de Ridder, visepresident for Ricoh Europes grafiske kommunikasjonssegment, i et intervju med Sign&Print.
Ricoh-Eef-2