Lakkbeskyttelse fra raskt voksende leverandør

PUBLISERT: 6 september 2023
OPPDATERT: 6 september
Anna Gnosspelius inviterer messebesøkende til å komme og klemme og kjenne på PPF-foliene fra GSWF.

Forhandleren Scandraft tar med eksempler fra sitt brede utvalg av materialer og tilbehør til bilde-, dekor- og reklameproduksjon til Sign&Print Scandinavia.

Familieselskapet Scandraft har hovedkontor i Mölnlycke utenfor Gøteborg og tilbyr alt fra vinyler til ulike bruksområder til papir, plate og displaymateriale.

På messen vil mye dreie seg om GSWFs lakkbeskyttelsesfolier, som Scandraft begynte å selge for et par år siden. På den tiden var det et ganske ukjent merke, men over tid har selskapet blitt et av de raskest voksende i verden som tilbyr PPF-filmer, Premium Paint Protection. Utvalget inkluderer platina blank, sateng og matt PPF, Smoke for frontlykter, SPF70 for soltak og Chroma Guard som er 23 fargede PPF-filmer, noen med metallisk utseende.

GSFWs lakkbeskyttelsesfilmer er tilgjengelige i en rekke ulike design.

– Kom og kjenn og klem på PPF-filmen vår. Vår steinbeskyttelsesfilm fra GSWF er markedsleder med stort utvalg og verdensledende garantier. Vi viser også et stort utvalg av våre PVC-frie produkter og vårt brede utvalg av platematerialer. I mange år har vi hatt PVC-frie alternativer til de fleste av våre produkter, men i dag har «grønne» produkter kommet i søkelyset og da er det naturlig for oss å vise hva vi kan tilby. Besøk oss for å få de nyeste mediene og tilbehøret som passer din virksomhet, sier Anna Gnosspelius i Scandraft.

Hvordan har Scandraft utviklet seg som selskap det siste året?

– Vi ser hele tiden etter forbedringer og flere klimasmarte produktløsninger. Vi kjører flere egne budbiler og sørger hele tiden for at de aldri går tomme. Med SMS-varsling får kundene god oversikt og kan enkelt følge med på leveransene deres.

Hvorfor velger dere å stille ut på Sign&Print Scandinavia?

– Det er lenge siden vi stilte ut. Vi ønsker å møte kundene våre og menneskene i bransjen og en messe er et godt knutepunkt for det, sier Anna Gnosspelius.

 

Vaidas Gecas, trener i Wrapvirus, holder kurs med GSWF sine innpakningsfolier. Her på Scandrafts stand under den norske Sign, Print & Promotion-messen sist vinter.

Les videre

Onlinetrykkeri begynner å selge materialer

Unitedprint, som driver nettrykkeriet Print24, begynner å selge materialer via merket Infowerk. Dette gjelder blant annet papir, plater og kartong.
Toivo

Konica Minolta lanserer ny B2-inkjet printer

Med sine 2400 m2 har Konica Minolta den syvende største standen på den grafiske messen Drupa. 150 personer vil stå for å ta imot de mange gjestene.
drupa24_konica

Summa automatiserer arbeidsflyten for inline skjæring

Summa viste blant annet inline-løsninger med matere til sine digitale skjærebord og tekstillaserkuttere under Fespa.
bob-summa

Gnistrende presisjon med iEchos nye laserstans

IEcho hadde med seg en rekke skjæremaskiner til Fespa. Den som kanskje fanget de besøkendes interesse mest var laserskjæremaskinen LCT350, som i gnistrende fei skar ut etiketter.
laserstans2

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324