Oslo Digitaltrykk søker ordremottaker/grafisk konsulent

Vi er et trykkeri med lang erfaring og høyt servicenivå. Vi ligger sentralt til i kvadraturen og like ved Oslo S. Siden 1995 har vi levert små og store oppdrag til næringsliv, organisasjoner, offentlig sektor og privatpersoner. Våre kunder er lojale på grunn av vår raske levering av trykksaker, messeutstyr, skilt og dekor, og vårt ønske om å yte best mulig service. Vårt mål er å levere oppdragene så raskt som mulig og gjøre prosessen enkel for våre kunder.


For vår hyggelige oppdragsgiver, Oslo Digitaltrykk, søker vi nå en strukturert og serviceinnstilt ordremottaker!

Du vil bli en del av et trivelig og uformelt miljø og en kultur hvor det er høyt under taket og mye humor på jobb. Arbeidsmiljøet er sosialt, og vi arrangerer utflukter både for oss selv, og med andre trykkerier. Hverdagen er hektisk og aldri kjedelig og du lærer noe nytt hver dag! Her kan alle litt av hvert og det er alltid hjelp å få fra positive kolleger.

Vi opplever nå økt arbeidsmengde og trenger derfor å styrke teamet med en ny medarbeider til en fast stilling!

Vi søker deg som trives med hektiske dager og som er god til å prioritere oppgaver. Du er opptatt av å gi genuint god kundeservice og har en løsningsorientert tilnærming til stort og smått av utfordringer som dukker opp.

Dine viktigste oppgaver vil være mottak av ordre og veiledning av kunder. Du vil motta henvendelser på telefon, mail og i butikk; det kan være spørsmål rundt leveranser og leveringstid, kunder som ønsker produktveiledning og grafisk rådgiving. Det er viktig at du har erfaring fra bransjen  og grafisk kompetanse slik at du kan bistå våre kunder med god veiledning rundt våre produkter og gi anbefalinger tilpasset kundens behov og ønsker. Du vil også ta imot leveranser, svare på e-post, samt regne ut pristilbud og registrere ordre.

Vi ser for oss at du har følgende kompetanse:

  • Erfaring fra tilsvarende oppgaver
  • Gode kunnskaper i MS Office og Adobe Indesign, samt evne til å sette deg raskt inn i nye programmer
  • Gode kommunikasjonsevner muntlig og skriftlig
  • Rask og effektiv – det er tidvis meget hektisk hos oss så det er viktig å kunne prioritere og organisere oppgavene.
  • Serviceinnstilt og fleksibel

Arbeidstid er 8-16, mandag til fredag.
Kjenner du deg igjen i dette? Ikke nøl med å søke – vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende.

For mer informasjon om stillingen ta gjerne kontakt.

Søkt stillingen her:

https://temp-team.recman.no/job.php?job_id=261795

For spørsmål om stillingen kan du kontakte:
Kristin Synøve Holm
Avdelingsleder
krh@temp-team.no
07030
+4798244718

Velkommen som søker!

Publisert av: 

Del artikkelen


Stora Enso selger papirfabrikk til eierne av Lidl

Tekst: Søren Winsløw | Foto: Pressefoto

Stora Enso har inngått avtale om å selge papirfabrikken Maxau i Tyskland til Schwarz Group, som ellers driver med detaljhandel. De eier kjedene Lidl og Kaufland og sies å være den største detaljhandelskjeden i Europa og den fjerde største på verdensbasis målt i omsetning.

Publisert av: 

Skalérbar trykkpresse med nye formatmuligheter

Tekst: Søren Winsløw | Foto: Pressefoto

Med slagordet ”Perfekt fra alle sider” lanserer Heidelberg den nye generasjon av Speedmaster SX 102. Denne nye trykkpressen henvender seg primært til kommersielle trykkerier, som krever et høyt produktivitets- og kvalitetsnivå med trykk på begge sider i én kjøring.

Publisert av: 

Skipnes: ”Vi blir mer konkurransedyktige”

Tekst: Claes Nordström | Foto: Skipnes

Det blåser positive vinder hos Skipnes. Arktrykkeriet, med både digital- og offsettrykk, har nå etablert seg i nye, større lokaler. I samme veiven har selskapet investert stort i mer effektiv offsetproduksjon, noe som gir dem muligheter til å ta på seg større volumer de neste årene.

Publisert av: 

Sverige: Postnord slutter å distribuere uadressert reklame

Tekst: Anja Degerholm | Foto: Pressefoto

Postnord i Sverige avvikler virksomheten for uadressert direktereklame (ODR) rettet mot husholdninger. Det er ikke lenger en lønnsom virksomhet for selskapet, noe som peker på et prispresset marked og stigende papirpriser som bakgrunn for beslutningen. I stedet bør det fokuseres på mer målgruppeorientert, adressert annonsering.

Publisert av: