Joker dobler!

Joker Grafisk hadde fem medarbeidere før sommerferien. Nå er de ti, forteller Akers Avis Groruddalen. – Hva skyldes suksessen, daglig leder og eier Kjetil Sjøeng? – Vi har valgt å investere etter markedets behov. Vi startet et prosjekt for å legge opp en ny strategi for tre år siden. Skulle jeg svare med tre ord vil jeg si: ny digital teknologi. – Kombinasjonen av nye og tradisjonelle produskjonsmetoder gjør at vi kan tilfredsstille markedet 100 prosent. Vi har satset 12 millioner kroner på nytt utstyr og opprusting av lokaler. Jeg vet ikke om noe annet trykkeri i Norge som har en slik komplett digital arbeidsflyt som oss. Kunden kan bestille trykksaker via internett. Så snart bestillingen er gjort, vil vi gi ordre på en fil til alle arbeidsstasjoner i bedriften. Det kommer hele tiden tilbakemeldinger fra produksjonen som gjør at du som kunde kan følge din ordre via internett. Når oppdraget er ferdig kan vi varsle via e-post eller sms, slik at våre kunder til enhver tid er oppdatert. Dette er det nærmeste man i dag kommer en komplett digital arbeidsflyt i vår bransje, konkluderer Sjøeng til Akers Avis Groruddalen..

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


En stor del blir igjen hos Skipnes

Tekst: Peter Ollén | Foto: Pressebilder / Skipnes

Skipnes Holding har solgt etikettdelen till Ettiketto. Men den tradisjonelle grafiske produksjonen, i Skipnes Kommunikasjon, blir igjen hos de gamle eierne og planlegges å vokse personalmessig med 25 prosent når Trondheimsfirmaet flytter inn i helt nybygde lokaler til sommeren.

Publisert av: