Orkla Media kutter 200?

Omorganiserings- og effektiviseringsprosessen omfatter 14 regionaviser. I følge nettavisen Propaganda ønsker ledelsen å sentralisere kundesenter, annonseproduksjon og sideproduksjon. Modellen skal være den samme som produksjonssenteret Berlingske Officin har i Danmark. Funksjonene som berøres av endringene omfatter i dag rundt 400 årsverk.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Fespa: Årets motto er «print in motion»

Tekst: Claes Nordström | Foto: Claes Nordström

Det har bare gått et drøyt halvår siden Fespa i Amsterdam, men nå er det igjen tid for messe. Fra 31. mai til 3. juni møtes trykkeri- og skiltbransjen til gjenbesøk på Messe Berlin. OBS: Ledelsen i Fespa har kommet med en korrigering angående koronatiltakene rundt messen.

Publisert av: