Heidelberg offentliggjorde nylig regnskapstallene for de første ni månedene av konsernets regnskapsår 2005/6. Resultatet var i perioden 67 mill. EUR, vesentlig bedre enn fjoråret, som i samme periode endte med et underskudd på 18 mill EUR. Konsernomsetningen nådde i perioden 2,44 mill. EUR, en økning på 9 prosent i forhold til året før. Konsernets styreformann Bernhard Schreier mener den positive utviklingen skyldes at den grafiske bransjen har stabilisert seg. – Selv om denne utviklingen ikke gir resultater i alle våre regioner ennå, er salg og resultater klart bedre enn foregående år, sier han. Innenfor forretningsområdet for trykkmaskiner økte Heidelberg salget med over ti prosent, til 2,13 mill. EUR. Ordreinngangen var i perioden 2,4 mill. EUR. For forretningsområdet Postpress nådde salget 271 mill. EUR, en stigning på 11% sammenlignet med året før. Konsernet forventer en moderat vekst for hele regnskapsåret 2005/6, med et årsresultat på omkring 61 mill. EUR.