søndag 11. april – uke 14
Programutvikleren Human Eyes har utviklet en ny programvareløsning for sitt 3D-verktøy Creative Marketplace. Dette webbaserte programmet egner seg for kreatører som ønsker kontakt med selskaper sertifisert for hologramtrykking med Human Eyes Print Pro 2.0. Via tjenesten kan man også be om tilbudsforespørsler fra de trykkeriene man velger å kontakte. – Markedet reduserer tiden fra kreativ produksjon til ferdig produkt for brukere av Creative 3D, sier Duby Hodd, administrerende direktør i Human Eyes. Dessuten gir det trykkeriene en mulighet for å utvide virksomheten og kommunisere med potensielle kunder.
Det drar seg mot virtuelt Drupa og Konica Minolta inviterer oss inn til å registrere oss for websesjonene sine og få ny innsikt i deres teknologier innen produksjonstrykk, konvertering av etiketter, blekkskrivertrykk, utsmykning og etterbehandling.
Publisert av:Det har foregått en handelslekkasje fra norske bedrifter til land med lave lønninger. Etter hvert som automatisering og robotisering fortrenger arbeidsplassene kan oppdragene finne veien hjem igjen. Dette gir ringvirkninger både i lavtlønns- og høytlønns-landene.
Publisert av:Keypoint Intelligence har publisert testrapporten for Canons 64 tommers rull-til-rull-skriver, Colorado 1650. Skriveren ble testet i kategoriene bildekvalitet, brukervennlighet og hastighet, og oppnådde svært gode resultater i samtlige kategorier.
Publisert av: