Medievikar klart for oppdrag

PUBLISERT: 4 februar 2008
OPPDATERT: 21 mars

Fredag 1. februar skiftet Opplæringssenterets vikartjeneste navn til Medievikar AS. Navneendringen er en direkte følge av at selskapet, etter etableringen i 2004, har etablert seg som leverandør av vikarer til bedrifter i alle deler av mediebransjen. – Det er naturlig at selskapet har et navn som uttrykker både hva selskapet faktisk er og hvem man tilbyr sine tjenester til, sier daglig leder Arild Rebnord. Siden oppstarten har selskapet formidlet vikarer til nærmere 50 forskjellige bedrifter i mediebransjen; aviser, forlag, grafiske bedrifter, reklame- og designbyråer, uke- og fagpresse samt til markedsavdelinger i flere av de største selskapene i Norge. I tillegg til å formidle vikarer, har også selskapet i den senere tid sett et økende behov for å bistå ved rekruttering av nye medarbeidere til mediebedrifter. Dette tilbudet vil bli forsterket ved at selskapet vil få tilført ytterligere ressurser. Medievikar AS vil fortsette å tilby vikarer med bakgrunn som mediegrafikere og grafiske designere, men vil i løpet av året også tilby vikarer med kompetanse innen prosjektledelse til sine kunder.

Les videre

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Danish Label Coating lukker – men står klar med en løsning til kundene

28. februar er det slutt. Danish Label Coating legger ned etter mer enn 30 år i bransjen.
Men de etterlater ingen "på perrongen" som eieren, Jørgen Clemmensen uttrykker det. De har en løsning klar for kundene.
DLC_01

CopyCat tilbake som offisiell leverandør

Norges Friidrettsforbund (NFIF) har inngått et spennende samarbeid med CopyCat som offisiell leverandør av markedsmateriell.
ai-generated-8701393_1280

Ricoh Norge flytter hovedkontoret

Ricoh Norge åpner sitt nye hovedkontor i Kværnerbyen, hvor 75 ansatte vil være tilknyttet. Kontoret har 28 arbeidsplasser og 6 touchdown-plasser, alle administrert gjennom Ricoh Spaces, en egenutviklet webapplikasjon for bestilling av arbeidsbord, møterom og parkering.
Ricoh-3-kollage

Siste nytt

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01