Screen sikter mot POD

Screen melder at selskapet vil øke satsningen innenfor markedene for print-on-demand, og at de derfor vil fokusere sterkere på digitaltrykk under Drupa. Selskapet som i dag er mest kjent for sine ctp-produkter, vil vie en stor del av sin utstilling til digitale blekkskriverløsninger. Screen vil blant annet vise produkter innenfor sektorene emballasjetrykk, industrielle utskrifter og skiltproduksjon under den grafiske messen. Selskapet har foreløpig ikke gått ut med hvilke produkter det konkret handler om, men lover at det kommer en oppgradering av Screen Truepress 520.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Fespa: Årets motto er «print in motion»

Tekst: Claes Nordström | Foto: Claes Nordström

Det har bare gått et drøyt halvår siden Fespa i Amsterdam, men nå er det igjen tid for messe. Fra 31. mai til 3. juni møtes trykkeri- og skiltbransjen til gjenbesøk på Messe Berlin. OBS: Ledelsen i Fespa har kommet med en korrigering angående koronatiltakene rundt messen.

Publisert av: