Serviceutmerkelse til Heidelberg

Heidelbergs webbaserte tjeneste eCall er tildelt Service Management Award 2008, utdelt av den tyske kundeserviceorganisasjonen KVD. Prisen utdeles hvert år, og tildeles servicerelaterte ideer og produkter som forbedrer kvaliteten for en bestemt tjeneste eller representerer en ny tilnærming til serviceutfordringer.
Tjenesten eCall ble innført under Graph Expo 2007, og er en del av Heidelbergs løsninger for service over distanse. Ved et problem oppretter maskinen umiddelbart en rapport, som etter godkjenning av brukeren sendes til Heidelberg. Tidligere tok det 30 minutter fra tidspunktet en feilmelding ble mottatt til oppdraget er ble startet. Med eCall er denne tiden redusert til under ett minutt. Så godt som alle presser som er levert av Heidelberg, har tilgang til Remote Service og bruker derfor eCall.

N436013bild
Michael Pfeffer fra Heidelberg mottar prisen fra Dr. Christian Kühl, Dtms GmbH, som er sponsor av prisen.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Heidelberg: Kjempesalg, prisstigninger og positive forventninger

Tekst: Søren Winsløw | Foto: Pressefoto

Heidelberg setter opp prisene moderat og forutser at neste regnskapsår vil komme ut med svarte tall i netto etter skatt, mye takket være et godt bokmarked i Europa. Samtidig stiger hollandske Wilco frem som stor Heidelberg-kunde, de har fornyet maskinparken med ikke mindre enn 11 nye Heidelberg-presser i løpet av ett år.

Publisert av: 

Dypdykk i digitaltrykt interiørdekor – muligheter og fremtid

Tekst: Claes Nordström | Foto: Pressebilder

Den klassiske trykksaken, personalisert eller produsert i små opplag, er ingen match for digitaltrykk. Og med de forskjellige trykkteknikkene er det mulig å printe på nesten alle tenkelige materialer, noe som gir trykkerier muligheten til å skape seg vekst i nye markeder. Et av disse fremtidens markeder er interiørdesign og utforming av fysiske miljøer. Sign & Print intervjuer interiør- og dekorekspert Rachel Nunziata om hva trykkerier bør tenke på når de går inn på dette markedet.

Publisert av: 

Canon skal levere print-tjenester til Statnett de neste 3 årene

Tekst: Roger Stormo | Foto: Canon

Statnett har inngått avtale med Canon om en tjenesteavtale «Print as a Service» (Print som en tjeneste). Avtalen inneholder drift av 230 multifunksjonsmaskiner med tilhørende sikker-print-løsning, i tillegg til bemanning fra Canon på større lokasjoner og landsdekkende service. Avtaleperioden er på 3 år og har en verdi på 15 millioner kroner.

Publisert av: