Adobe lanserer nye e-læringsverktøy

PUBLISERT: 13 februar 2009
OPPDATERT: 13 februar

Tekniske informasjonsdesignere, lærere og kursarrangører skal nå oppnå økt produktivitet gjennom Adobes nye programvare.
Adobe lanserer nå programpakken Adobe eLearning Suite. Dette er et nytt produksjonsverktøy for å utvikle og produsere opplæringsmateriell for publisering via internett, PC-er, mobile enheter og andre opplæringssystemer, tilpasset behovene til tekniske informasjonsdesignere, lærere og kursarrangører. Ifølge produsenten bidrar den nye programpakken til å øke produktiviteten når man arbeider med Adobes ulike verktøy.
Selskapet hevder at den nye Adobe eLearning Suite er utviklet for å hjelpe informasjonsdesignere til å produsere, foredle, revidere og publisere rikt eLearning-innhold innenfor samme utviklingsmiljø.
Adobe Captivate 4 er hjørnesteinen i programpakken, og den nyeste versjonen av Adobes programvare for informasjonsdesignere. De kan ta i bruk en rekke nye funksjoner, inkludert ”single SWF file”-publisering, tekst-til-stemme-konvertering, ny verktøymeny for grafikk, forbedrede prosjektmaler og arbeidsflyt mot Microsoft® PowerPoint®. Captivate 4 ivaretar også Photoshop-lag, som kan animeres individuelt – samtidig som det er støtte for PDF-publisering og publisering av AVI-filer på YouTube™.

Les videre

PrintVis leverer umiddelbare CO2-beregninger

PrintVis, den skybaserte administrasjonsplattformen for grafisk industri, har annonsert et strategisk partnerskap med CarbonQuota for å integrere automatiserte CO2-beregninger i printhåndteringsløsningen.
Dom-Harris-Kasper-Tomshoj

Boxon lanserer KI-roboten Aiden

Boxon lanserer nå Aiden, en KI-bot som hjelper kunder med å finne riktig emballasje basert på deres unike behov. Foreløpig er det på den svenske Boxon nettsiden Aiden forefinnes.
Aiden

Ny KI-drevet printing plattform fra HP

HP har introdusert kunstig intelligens for printere for å gjøre utskriftsprosesser enklere, mer intuitive og feilfrie.
HP DesignJet T850 MFP - Lifestyle 06

Epson kjøper opp Fiery – setter fart på digitaliseringen

Epson kjøper opp amerikanske Fiery, eksperter på digitale front-end-løsninger og arbeidsflytløsninger for trykkeribransjen.
HeroBannerDifferenceV2_2-e1701283123527

Siste nytt

Ricoh Norge flytter hovedkontoret

Ricoh Norge åpner sitt nye hovedkontor i Kværnerbyen, hvor 75 ansatte vil være tilknyttet. Kontoret har 28 arbeidsplasser og 6 touchdown-plasser, alle administrert gjennom Ricoh Spaces, en egenutviklet webapplikasjon for bestilling av arbeidsbord, møterom og parkering.
Ricoh-3-kollage

Roland DG lanserer nytt flaggskip i storformatserien

TrueVIS XP-640 er en 64-tommers eco-solvent inkjetprinter som, med et forskutt skrivehodedesign og finere dråpestruktur, leverer både høyere tetthet og hastighet.
XP-640_Printer

PrintVis leverer umiddelbare CO2-beregninger

PrintVis, den skybaserte administrasjonsplattformen for grafisk industri, har annonsert et strategisk partnerskap med CarbonQuota for å integrere automatiserte CO2-beregninger i printhåndteringsløsningen.
Dom-Harris-Kasper-Tomshoj

Addbrand vil vokse noe så inn i Norden: ”Vår ambisjon er konstant vekst”

Addbrand har de siste årene gjort flere oppkjøp, både i Sverige og resten av Norden, og ambisjonen er å vokse videre. Sign & Print har besøkt selskapets hovedkontor i Bankeryd for å høre mer om pågående initiativer og fremtidige vekstplaner.
Kartong