Flere kanaler med nytt Xmpie-verktøy

PUBLISERT: 25 mai 2009
OPPDATERT: 25 mai

Megaphone Team

Xmpie er i gang med en ny programvarepakke for personlig kommunikasjon. Den fungerer ikke bare for trykte publikasjoner, men også for kanaler som e-post og web. Personal Effect E-Media er ifølge selskapet en inngangsmodell tilpasset prisbevisste selskaper. Personal Effect E-media er serverbasert og gjør det mulig å lage personaliserte nettsteder eller e-postutsendelser der mottakeren kan respondere direkte (Response URL). Det skal gi markedsførerne tilgang til mer nøyaktige kundedata og preferanser. Den nye programvaren er basert på Personal Effect 4.6 i bruk med Adobe CS4. Den er kompatibel med andre Xmpie-løsninger, både klient- og serverversjoner. En rekke maler for webbaserte kampanjer er inkludert i pakken. Personal Effect E-media ble lansert i april.

Les videre

"Om et år snakker vi ikke mer om KI, vi bare bruker det"

På vårseminaret til Grafisk bransjeforening Øst i Horten skal de blant annet snakke om KI - kunstig intelligens, og hva det betyr for grafisk bransje og andre industriområder. Men om et år eller to vil vi ikke lenger ha foredrag og kurs i KI - det vil være integrert i eksisterende programvare og vi kommer bare til å bruke det uten å tenke så nøye over teknologien bak. Det mener i hvert fall Kåre Bjørn Jensen fra Intellia Consulting.
Kare_01

End-to-end-løsninger er avgjørende, ikke trykketeknikken

Med fire svært automatiserte, industrielle produksjonslinjer, integrert i en Connex-arbeidsflyt, vil Muller Martini imponere kundene på årets Drupa.
PI-2399-Bruno-Muller_2

Kunstig intelligens vil være avgjørende for bedriftenes overlevelse

I den kommende tiden skal vi se nærmere på hvordan kunstig intelligens (AI) implementeres i allerede eksisterende grafiske løsninger. Hva den kan, hvilke behov den fyller og hvilke muligheter og utfordringer dette åpner for på sikt.
Heidelberg-AI

Epson lanserer inngangsmodell for DTG med hvitt blekk

Epson lanserer en DTG-printer på inngangsnivå med hvitt blekk for mørke stoffer. Utgivelsen er for å møte den sterkt økende etterspørselen.
F1000_2

Siste nytt

Kreativ fresing og skjæring i fokus

Kongsberg PCS och MultiCam kjører en favoritt i reprise fra fjorårets Fespa og viser hver sin flaggskipsmodell: skjærebordet C24 og CNC-fresen Apex3R.
Kongsberg 2 w

Ellco Etikett først med Mark Andy Digital Series HD i Norge

Etikettprodusenten Ellco Etikett har installert en Mark Andy Digital Series HD-presse i sitt anlegg på Gjelleråsen i Nittedal, rett utenfor Oslo.
Ellco-1588

"Om et år snakker vi ikke mer om KI, vi bare bruker det"

På vårseminaret til Grafisk bransjeforening Øst i Horten skal de blant annet snakke om KI - kunstig intelligens, og hva det betyr for grafisk bransje og andre industriområder. Men om et år eller to vil vi ikke lenger ha foredrag og kurs i KI - det vil være integrert i eksisterende programvare og vi kommer bare til å bruke det uten å tenke så nøye over teknologien bak. Det mener i hvert fall Kåre Bjørn Jensen fra Intellia Consulting.
Kare_01

Landets kanskje viktigste trykkeri er modernisert

Universitet i Oslo (UiO), med over 27 000 studenter og 6 600 ansatte, rommer ikke bare en institusjon for læring – men også et avgjørende trykkeri. Det lille, men betydningsfulle, og svært effektive Grafisk senter har i samarbeid med Canon gjennomført en omfattende moderniseringsprosess med fokus på kvalitet, bærekraft og effektivitet.
Trykkeriet UiO-kopi