OKI med 3-års kostnadsfri garanti

Som første skriverprodusent i Norge og Europa innfører OKI Printing Solutions nå en kostnadsfri garanti for tre år ved kjøp av selskapets skrivere, fakser og multifunksjonsmaskiner. OKI regner ikke med at tilbudet vil gi særlig store kostnader. oki-sjefen-for-web
I 3-års garantien inngår service på stedet dagen etter feilregistrering, uten kostnader forbundet med reisetid, utført arbeid eller reservedeler. For telefakser, matrise- og kvitteringsskrivere samt mindre sort/hvitt-skrivere dekker garantien innlevering til forhandler/servicesenter. På www.oki.no kan du se hvilke produkter dette gjelder.

– Tilbudet viser hvilken tillit vi selv har til at våre produkter fremstilles med høyest mulig standard. Vi ønsker at våre kunder skal være like trygge på at de til enhver tid har pålitelig og ubegrenset tilgang til forretningskritisk produksjon av utskrifter in-house. En lang produktlevetid bidrar dessuten til å holde utskriftskostnadene nede. Det gir kundene en stor konkurransefordel uansett bransje, utdyper Svein Kringlen.

Det er også en miljøtanke bak tilbudet. Holdbare produkter reduserer belastningen på miljøet. Elektronisk avfall er blant verdens raskest voksende avfallstyper, og fortsatt er det bare en liten andel som samles inn og gjenvinnes.

– Alle bør ta et miljøansvar. Vi gjør det blant annet gjennom å fremstille kvalitetsprodukter som har lang levetid og ikke trenger byttes ut på mange år. Bruk-og-kast filosofien er på vei ut, sier Svein Kringlen.

For å kunne utnytte den kostnadsfrie garantien må kjøperne registrere produktet innen 30 dager etter kjøpet.
Tilbudet om 3-års garanti gjelder over hele Europa.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Heidelberg: Kjempesalg, prisstigninger og positive forventninger

Tekst: Søren Winsløw | Foto: Pressefoto

Heidelberg setter opp prisene moderat og forutser at neste regnskapsår vil komme ut med svarte tall i netto etter skatt, mye takket være et godt bokmarked i Europa. Samtidig stiger hollandske Wilco frem som stor Heidelberg-kunde, de har fornyet maskinparken med ikke mindre enn 11 nye Heidelberg-presser i løpet av ett år.

Publisert av: 

Dypdykk i digitaltrykt interiørdekor – muligheter og fremtid

Tekst: Claes Nordström | Foto: Pressebilder

Den klassiske trykksaken, personalisert eller produsert i små opplag, er ingen match for digitaltrykk. Og med de forskjellige trykkteknikkene er det mulig å printe på nesten alle tenkelige materialer, noe som gir trykkerier muligheten til å skape seg vekst i nye markeder. Et av disse fremtidens markeder er interiørdesign og utforming av fysiske miljøer. Sign & Print intervjuer interiør- og dekorekspert Rachel Nunziata om hva trykkerier bør tenke på når de går inn på dette markedet.

Publisert av: 

Canon skal levere print-tjenester til Statnett de neste 3 årene

Tekst: Roger Stormo | Foto: Canon

Statnett har inngått avtale med Canon om en tjenesteavtale «Print as a Service» (Print som en tjeneste). Avtalen inneholder drift av 230 multifunksjonsmaskiner med tilhørende sikker-print-løsning, i tillegg til bemanning fra Canon på større lokasjoner og landsdekkende service. Avtaleperioden er på 3 år og har en verdi på 15 millioner kroner.

Publisert av: