onsdag 18. mai – uke 20
Agfa Graphics kunngjorde nylig at selskapet har fått status som Adobe Gold Solution Partner og blitt medlem av Adobe Partner Connection. Fra Agfa Graphics og Agfas utviklingsteam for Apogee opplyses det at de ser det som en bekreftelse på at Agfa oppleves som en strategisk teknologipartner for Adobe Systems Incorporated.
– Denne tildelingen kommer både våre produktteam og våre kunder tilgode, sier Bart De Pelsmaeker, ansvarlig for programvare hos Agfa Graphics. – Den gjør det mulig for oss å bygge løsninger som kan knyttes sterkere sammen med andre Adobe-miljøer, og gjør det enklere å dele og utveksle erfaring om bransjeutviklingen. Konsekvensen blir at markedet vil få tilgang til nye og bedre balanserte verktøy, sier han. Agfa Graphics har samarbeidet nært med Adobe gjennom mange år, og har et stort utvalg av CPSI- og APPE-baserte systemer installert over hele verden.
Stora Enso oppnår det beste resultatet på 20 år for første kvartal 2022. Men selv om de igjen har svarte tall på bunnlinjen for sin papirproduksjon, er dette ikke lenger et strategisk fokuspunkt for dem. Der papir utgjorde 70 % av omsetningen i 2006, utgjør det i dag kun 15 %.
Publisert av:Initiativet «Print Against War» oppfordrer trykkerier og formidlere, utgivere, influensere og leverandører til trykkeri- og emballasjeindustrien om å gå sammen for å støtte sine kolleger i Ukraina i denne utrolig vanskelige tiden. Du kan f.eks. legge inn muligheten til frivillige donasjoner i nettbutikken din.
Publisert av:Electronics For Imaging (EFI) lanserer fem nye EFI Fiery digitale grensesnitt (DFE) basert på den nyeste Fiery-plattformen, Fiery FS500 Pro. Konica Minolta vil være den første til å integrere dem med sine produksjonsmaskiner på grunn av deres mangeårige samarbeid med EFI.
Publisert av: