Bildepersonalisering skal få fart på salget

Directsmile forteller at de lanserer et nytt produkt på Ipex. Ifølge selskapet dreier det seg om en programvare for personalisering av bilder. Programmet skal hjelpe bedrifter med å få fart på salget, både innenfor B2B og B2C. I praksis handler det ikke om ett produkt, men om en serie, både for å forbedre personalisering av bilder i kampanjer og bidra til større respons hos mottakerne. På Ipex viser de flere verktøy for håndtering av variable data; Directsmile VDP Studio, Directsmile Cross Media og Directsmile Online.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Xaar med nytt printhode

Tekst: Roger Stormo | Foto: Pressefoto

En ledende leverandør av printhoder for trykkpresser fra forskjellige produsenter er inkjet-teknoselskapet Xaar. Nå har de lansert sitt nyeste skrivehode – Xaar Irix – som er utviklet for å sikre nøyaktig, pålitelig og enkel utskrift for koding og merking, produktprinting, funksjonelle væsker og 3D -utskrift.

Publisert av: 

HP-jubileum med maskinlansering til storformat

Tekst: Claes Nordström | Foto: Pressebilder

HP feirer 30 år med utviklingen av fotoprinterserien Designjet med å lansere to nye modeller. I forbindelse med lanseringen benytter de også sjansen til å levere en Pro-printerfamilie i serien Pagewide som åpner for å skrive ut på papir, fleksible materialer og medieplater.

Publisert av: