HP på norske landeveier i mai og juni

Gregersen AS forteller at selskapet i slutten av mai legger ut til landsdekkende roadshow og vil mobilisere bransjen fra Tromsø til Kristiansand til å møte opp.
Roadshowet starter i Tromsø 25.05. og avslutter på Hamar 04.06.
– Vi ønsker å promotere HPs lateksskrivere og andre spennende storformatprodukter. Du får se storformatskannere, lateks- og vannbaserte skrivere, ripper og media. Informerer Rune Hanken hos Gregersen AS.


På hvert stoppested får du god anledning til hands-on demo av maskinvare og visning
av mediatyper og programvarer.
– Vår turnébuss er sprengfull av utstyr. Ved hvert stoppested vil salgskonsulentene våre gjerne la deg få teste utstyr og svare på spørsmål, avslutter Rune Hanken. Meld deg på via http://www.gregersen.no/default.pl?showPage=774, send en mail til roadshow@gregersen.no eller ring 23 17 52 00.

Roadshow-ruten;
25.05 Tromsø
26.05 Narvik
27.05 Fauske
28.05 Steinkjer
28.05 Trondheim
31.05 Molde
31.05 Ålesund
01.06 Bergen
02.06 Haugesund
02.06 Stavanger
03.06 Kristiansand
03.06 Larvik
03.06 Larvik
04.06 Hamar

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Fra glade gubber til e-handel

Tekst: Peter Ollén | Foto: Pressebilde

System for virkelig å kunne e-handle med trykksaker. Og da også komplekse former for emballasje. Det er dette det tyske selskapet Cloudlab gjør i år. Dette raskt voksende selskapet – fra 50 ansatte i vår til 75 nå – brukes av de tyske nettrykkeriene, samt trykkerier rundt om i verden og siden en tid tilbake nå også flere steder i Skandinavia.

Publisert av: 

Jobben med holdbarhet: Slik opplever firmaer det

Tekst: Claes Nordström |

56 prosent av de spurte europeiske selskapene synes det er vanskelig å gjøre grønne investeringer fordi andre forretningsproblemer blir sett på som mer krevende. Og bare en tredjedel av bedriftslederne ser den digitale transformasjonen som en muliggjører for mer bærekraftig forretningspraksis. Dette kommer frem i en ny Ricoh-studie.

Publisert av: 

Digital etikett- og emballasjeløsning fra A-Å fra Konica Minolta

Tekst: Lis Lykke | Foto: Pressebilder

Etiketter og emballasje er de to vekstområdene som i dag er i den grafiske bransjen. Hos Konica Minolta har de satt sammen noen forslag til hvordan trykkerier kan bli en del av den positive utviklingen, ikke bare med en etikettskriver, men med hele løsningen.

Publisert av: 

Digitale etiketter i kulturhus

Tekst: Peter Ollén | Foto: Peter Ollén

For fem år siden var all etikettrykking hos Totaltrykk med offset og flexo. Mindre opplag og behovet for fleksibilitet førte til den første digitale etikettmaskinen i 2017. I sommer var det på tide med neste generasjon Konica Minolta-maskin – 40 prosent raskere og mer fleksibel. Sign & Print besøkte trykkeriet.

Publisert av: 

BK Dekorima: Satser stort på skilt

Tekst: Peter Ollén | Foto: Peter Ollén

– Hvert år ser vi på de store jobbene vi har gjort og tenker: Hva skal vi gjøre neste år? Da er det alltid nye, minst like store jobber. Så mens andre sliter, klarte vi å øke salget med 60 prosent i første halvår 2021, sier daglig leder Arne Nybo i BK Dekorima i Sandefjord. […]

Publisert av: 

«99% av forespørsler på e-post er bortkastet tid»

Tekst: Søren Winsløw | Foto: Søren Winsløw

Anders Rehhoff, eier av trykkeriet A.R.T. i Skanderborg i Danmark gidder ikke å bruke tid på å besvare e-posthenvendelser fra ukjente kunder. Han rusler heller rundt i det lokale industriområdet en solfylt solskinnsdag og innhenter bestillinger.

Publisert av: