NHO Grafisk sitt Landsmøte åpner

For en time siden åpnetLandsmøtet for web NHO Grafisk sitt Landsmøte i Kristiansand. Det stiller omkring 130 delegater fra norske grafiske bedrifter til tre dager med fag, samvær, møter og valg. NHO Grafisk er tilfreds med antall deltagere, medlemstallet tatt i betraktning. Antall medlemmer er nå døye 200 bedrifter.
Motto for årets Landsmøte er «Yes, we can!»

Møtet starter med lanseringen av Print Power Norge. Print Power er  et kommunikasjons- og markedsføringssamarbeid der alle de store aktørene langs trykksakens verdikjede snakker samme språk og bruker kvalitetssikrede fakta. Det er knyttet store forventninger til PrintPower, en kampanje de fleste i bransjen vil støte på i ulike samenhenger i tiden som kommer.

Av andre poster på programmet kan vi nevne at Finn Obbekær  fra danskenes svar på NHO Grafisk sitt bud på trykksakens status og fremtidsutsiker. Møtete vil også løfte frem e-Gutenbergprosjektet, oppsummere status samt gi et kvalifisert bud på hvor bransjen står i 2020.

– Vi ser frem til samvær, mye inspirasjon og utveksling av gode ideer, sier kommunikasjonsansvarlig Pål Stensaas.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


En stor del blir igjen hos Skipnes

Tekst: Peter Ollén | Foto: Pressebilder / Skipnes

Skipnes Holding har solgt etikettdelen till Ettiketto. Men den tradisjonelle grafiske produksjonen, i Skipnes Kommunikasjon, blir igjen hos de gamle eierne og planlegges å vokse personalmessig med 25 prosent når Trondheimsfirmaet flytter inn i helt nybygde lokaler til sommeren.

Publisert av: