mandag 16. mai – uke 20
Er du konstant på utkikk etter nye medier, kan du nå få et ryggsekkdisplay med LED-lys, ikke ulikt de gamle sandwichplakatene vi kjenner fra Donald Duck.
Systemet fra LG er et vandrende reklameskilt med kraftig LED-lys for gatebruk, arrangementer, show, utstillinger og konserter. Det kan brukes både i dagslys og på kveldstid.
Skjermen presenterer både tekst og bilder, og man kan velge blinkende «flash» eller konstant visning.
Human POP LED bæres som en vanlig ryggsekk med en LED-skjerm på ryggen. Skulderstropper og belte følger med. Innretningen er vannavstøtende og kan brukes i all slags vær. Batteriet skal i følge importøren, Luth & Co AS, holde hele arbeidsdagen. Prisen er ca kr. 5700,-. Mer info om det nye mediet finner du her.
Stora Enso oppnår det beste resultatet på 20 år for første kvartal 2022. Men selv om de igjen har svarte tall på bunnlinjen for sin papirproduksjon, er dette ikke lenger et strategisk fokuspunkt for dem. Der papir utgjorde 70 % av omsetningen i 2006, utgjør det i dag kun 15 %.
Publisert av:Initiativet «Print Against War» oppfordrer trykkerier og formidlere, utgivere, influensere og leverandører til trykkeri- og emballasjeindustrien om å gå sammen for å støtte sine kolleger i Ukraina i denne utrolig vanskelige tiden. Du kan f.eks. legge inn muligheten til frivillige donasjoner i nettbutikken din.
Publisert av:Electronics For Imaging (EFI) lanserer fem nye EFI Fiery digitale grensesnitt (DFE) basert på den nyeste Fiery-plattformen, Fiery FS500 Pro. Konica Minolta vil være den første til å integrere dem med sine produksjonsmaskiner på grunn av deres mangeårige samarbeid med EFI.
Publisert av:In-Trykk er et lite og tradisjonsrikt printsenter lokalisert sentralt i Oslo. De leverer digitaltrykk i alle formater til en lojal kundemasse i sitt nærområde – som kan være ganske stort. Firmaene ligger tett i tett i sentrale Oslo og de trenger printtjenester fortøpende.
Publisert av: