Ny event for lekne markedsførere

Den 27. oktober arrangeres den første samlingen rundt en helt ny, raskt voksende markedsføringskanal i London – nemlig varemerkesspill. Dette er en kanal som forventes å øke til 1,6 milliarder dollar innen utløpet av 2016.

Games for Brands er en heldagskonferanse som tar for seg alle sider ved fenomenet varemerkespill og digital interaksjon gjennom onlinespill – blant annet reklame i spill, virtuelle produkter och advergames, som er en kombinasjon av annonser och spill. Dagen er delt i fyra temaer: gamification, branded games, virtual goods og in-game ads.

Bedriftsbaserte onlinespill og spillopplevelser er allerede et omfattende område. 40 prosent av alle de som bruker internett spiller onlinespill.

En av de viktigste talerne under Games for Brands heter Tom Chatfield. Han er forfatter av bestselgeren ”Fun Inc, Why games are the 21st Century´s most serious business”.

Mer informasjon finner du her.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Konica Minolta: Emballasjetrykk i korte serier

Tekst: Claes Nordström | Foto: Pressebilder

Flaggskipet for arkmatet tonerproduksjon i store volumer og en kompakt inkjetprinter for printing på emballasje av bølgepapp «on demand» i korte serier. Begge disse vil bli demonstrert i Konica Minoltas utstilling på Sign & Print Scandinavia.

Publisert av: