"Påfyll" hos Gregersen AS

Mulighet for sniktitt på et nytt produkt før verdenslanseringen i HP-bussen.

Gregersens årlige arrangement, «Påfyll», går av stabelen i Oslo mandag 31. oktober, med fokus på storformatprintere. Nytt av året er et speedkonsept, der hver leverandør får seks minutter til å snakke om sine viktigste produkter. Med dette ønsker vertskapet å minimere risikoen for kjedelige foredrag, samt vise respekt for kundenes begrensede tid.  Ti leverandører har meldt sin ankomst. Hele runden vil ta ca en time, i følge arrangøren.

Semitraileren fra HP er en av stasjonene kundene skal innom. Her demonstreres HPs lateksteknologi for innen- og utendørs trykk. HP vil også sniklansere et produkt som ikke har hatt offisiell verdenspremiere enda. Et non-disclosure-skjema må derfor fylles ut av de som vil inn i semitraileren.

Områder som ellers vil bli dekket på minimessen er: Skrivere, skjærere og skannere i storformat, RIP-løsninger, online bretteapparat, fotomedia, kunstnermedia, utendørsmedia, transfermedia, varmepresser og laminat.

HP vil også vise en ny og rimelig teknisk skriver beregnet på produksjonsmiljøer, som skal ta opp kampen med konkurrenten OCÈ Colorwave 600.

Alternative oppmøtetider er kl. 0900, 1100, 1300 og 1500. Mer informasjon og påmelding skjer på Gregersen AS´ hjemmeside.

Gregersen AS er Norges største leverandør av HPs DesignJet-serie

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Heidelberg: Kjempesalg, prisstigninger og positive forventninger

Tekst: Søren Winsløw | Foto: Pressefoto

Heidelberg setter opp prisene moderat og forutser at neste regnskapsår vil komme ut med svarte tall i netto etter skatt, mye takket være et godt bokmarked i Europa. Samtidig stiger hollandske Wilco frem som stor Heidelberg-kunde, de har fornyet maskinparken med ikke mindre enn 11 nye Heidelberg-presser i løpet av ett år.

Publisert av: 

Dypdykk i digitaltrykt interiørdekor – muligheter og fremtid

Tekst: Claes Nordström | Foto: Pressebilder

Den klassiske trykksaken, personalisert eller produsert i små opplag, er ingen match for digitaltrykk. Og med de forskjellige trykkteknikkene er det mulig å printe på nesten alle tenkelige materialer, noe som gir trykkerier muligheten til å skape seg vekst i nye markeder. Et av disse fremtidens markeder er interiørdesign og utforming av fysiske miljøer. Sign & Print intervjuer interiør- og dekorekspert Rachel Nunziata om hva trykkerier bør tenke på når de går inn på dette markedet.

Publisert av: 

Canon skal levere print-tjenester til Statnett de neste 3 årene

Tekst: Roger Stormo | Foto: Canon

Statnett har inngått avtale med Canon om en tjenesteavtale «Print as a Service» (Print som en tjeneste). Avtalen inneholder drift av 230 multifunksjonsmaskiner med tilhørende sikker-print-løsning, i tillegg til bemanning fra Canon på større lokasjoner og landsdekkende service. Avtaleperioden er på 3 år og har en verdi på 15 millioner kroner.

Publisert av: