Forskning: Personalisering i Europa

Jeanette Bredsten har en Master of Science i Print Media med fordypning i internasjonal markedsføring fra Rochester Institute of Technology. Hennes Masteroppgave har temaet ”Personalized print/VDP in Europe”, og tar grundig for seg forskjellene mellom Europa og USA når det gjelder utnyttelse av de mange mulighetene til personliggjøring av trykksaker.  Rapporten er nå utgitt som et research monograph via RIT’s Printing Industry Center og er tilgjengelig på nettet. Rapporten er gratis.

Bredsten gjør mange interessante funn. Blant annet at amerikanske trykkerier tjener dobbelt så mye som sine europeiske kolleger på personaliserte trykksaker. Bredsten har utført undersøkelsen sammen med Patricia A. Sorce, Ph.D., Fawcett Distinguished Professor, School of Print Media.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Print Against War: Gir støtte til Ukraina

Tekst: Roger Stormo | Foto: Pressefoto

Initiativet «Print Against War» oppfordrer trykkerier og formidlere, utgivere, influensere og leverandører til trykkeri- og emballasjeindustrien om å gå sammen for å støtte sine kolleger i Ukraina i denne utrolig vanskelige tiden. Du kan f.eks. legge inn muligheten til frivillige donasjoner i nettbutikken din.

Publisert av: 

EFI lanserer fem nye digitale front-ends til Konica Minoltas maskiner

Tekst: Søren Winsløw | Foto: Pressefoto

Electronics For Imaging (EFI) lanserer fem nye EFI Fiery digitale grensesnitt (DFE) basert på den nyeste Fiery-plattformen, Fiery FS500 Pro. Konica Minolta vil være den første til å integrere dem med sine produksjonsmaskiner på grunn av deres mangeårige samarbeid med EFI.

Publisert av: