BizDoc styrker staben

PUBLISERT: 23 august 2012
OPPDATERT: 21 mars

Roger Wiig og Morten Larsen er blitt del av BizDocs team av konsulenter.
Digitaltrykk er et vekstområde i grafisk, og stadig nye løsninger skL gi nye forretningsområder. Bruk av QR-koder og nye applikasjoner for produksjon med variable data er to eksempler. I tillegg utvikles produksjonsløsningene med stadig nye tekniske muligheter for effekttrykk, innbinding og materialvalg. Ledelsen i BizDoc tror det er riktig å utvide teamet nå.

– Drupa viste at mulighetene ligger åpne for digitaltrykk, og at det er her den grafiske bransjen bør lete etter nye forretningsområder og fremtidig inntjening. Digitaltrykk spiser hele tiden av offsetmarkedet, og iGen-plattformen fra Xerox viser imponerende produktivitet. En suksessfaktor for produksjonsbedriftene er at de må hjelpe kundene sine med å finne nye markedsaktiviteter og på den måten øke sine kunders omsetning. Kundene våre etterspør kunnskap om å utvikle sin forretning, slik at de ikke bare blir en av mange som kan levere «PDF til papir». Våre nye medarbeidere vil inngå i et sterkt team som har dette øverst på dagsordenen, sier Raymond Rasch og Petter Langkaas, henholdsvis salgsdirektør og administrerende direktør i BizDoc.
BizDoc styrker teamet. Roger Wiig (t.v.) og Morten Larsen gleder seg til å arbeide aktivt med digitaltrykkløsninger til BizDocs kunder.Roger Wiig og Morten Larsen er henholdsvis Business Development Manager og Key Account Manager. Begge har lang erfaring med grafiske løsninger, og de vil arbeide med både eksisterende og nye kunder.

Les videre

Mediehuset Andvord kjøper storformatprodusent

4. september ble det offentliggjort at Mediehuset Andvord kjøper opp Pulp Grafisk. Kjøpet skal innebære at Andvord kan levere trykk på flere og større materialer, samt styrke det kreative teamet.
Andvord pulp

Addbrand gjør nok et oppkjøp

Med håp om at 1+1=3 kjøper Addbrand sin kollega EWJ i Danmark. Det vil også påvirke det norske markedet, sier Jesper Røgind, administrerende direktør i den danske Addbrand-avdelingen.
Addbrand_EWJ_01

Ricoh Norge tar markedsandeler med tonerpresse

Ifølge tall fra IDC Market Research styrker Ricoh Norge sin posisjon i markedet for produksjonsprintere for første halvår 2024, med nesten 50 prosent markedsandel i high-end-segmentet.
Ricoh kollage 2

Canon åpner dørene for Arena 24

Snart går startskuddet for Canons møteplass for bedrifter på hovedkontoret i Oslo. Den 4. og 5. september står Canons Arena 24 for tur, en plass hvor teknologi og mennesker møtes.
Canon Arena 24

Siste nytt

Mediehuset Andvord kjøper storformatprodusent

4. september ble det offentliggjort at Mediehuset Andvord kjøper opp Pulp Grafisk. Kjøpet skal innebære at Andvord kan levere trykk på flere og større materialer, samt styrke det kreative teamet.
Andvord pulp

«Duster» gir deg Oslos historie – gate for gate

Det som ifølge Knut Meiner begynte som et "dusteprosjekt" under pandemien, har utviklet seg til å et av de mest spennende foto-, kunst- og byhistoriske prosjektene i Oslo. Nå er alle byens gater dokumentert med foto og tekst – hvor det hele kommer i ut i bokform.
GATADI-19

Epson lanserer ny etikettprinter

Den nye ColorWorks C8000e produserer høykvalitetsetiketter i høy hastighet samtidig som den reduserer kostnader og avfall som vanligvis er forbundet med tradisjonell, analogbasert etikettutskrift.
epson-location-shoot.5

Fremtidens papirfremstilling henger på en dråpe vann

Ny forskning viser at vi kan øke antall ganger papir kan resirkuleres, noe som kan revolusjonere papirindustrien.
bjorn-sjostrandx