BizDoc styrker staben

Roger Wiig og Morten Larsen er blitt del av BizDocs team av konsulenter.
Digitaltrykk er et vekstområde i grafisk, og stadig nye løsninger skL gi nye forretningsområder. Bruk av QR-koder og nye applikasjoner for produksjon med variable data er to eksempler. I tillegg utvikles produksjonsløsningene med stadig nye tekniske muligheter for effekttrykk, innbinding og materialvalg. Ledelsen i BizDoc tror det er riktig å utvide teamet nå.

– Drupa viste at mulighetene ligger åpne for digitaltrykk, og at det er her den grafiske bransjen bør lete etter nye forretningsområder og fremtidig inntjening. Digitaltrykk spiser hele tiden av offsetmarkedet, og iGen-plattformen fra Xerox viser imponerende produktivitet. En suksessfaktor for produksjonsbedriftene er at de må hjelpe kundene sine med å finne nye markedsaktiviteter og på den måten øke sine kunders omsetning. Kundene våre etterspør kunnskap om å utvikle sin forretning, slik at de ikke bare blir en av mange som kan levere «PDF til papir». Våre nye medarbeidere vil inngå i et sterkt team som har dette øverst på dagsordenen, sier Raymond Rasch og Petter Langkaas, henholdsvis salgsdirektør og administrerende direktør i BizDoc.
BizDoc styrker teamet. Roger Wiig (t.v.) og Morten Larsen gleder seg til å arbeide aktivt med digitaltrykkløsninger til BizDocs kunder.Roger Wiig og Morten Larsen er henholdsvis Business Development Manager og Key Account Manager. Begge har lang erfaring med grafiske løsninger, og de vil arbeide med både eksisterende og nye kunder.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Swissqprint støtter seg på mer ytelse og automatisering

Tekst: Roger Stormo |

Den sveitsiske storformatspesialisten SwissQprint lytter til sine kunder når det gjelder hastighet, automatisering og større brukermuligheter. Det er rulleprinteren Karibu som nå slippes i en raskere modell med tillegg som automatisk dobbeltsidig utskrift og neonblekk. Sign & Print går i dybden med nyhetene i et intervju med selskapets produktsjef Maurus Zeller.

Publisert av: