Markedsportal fra CopyCat

Enklere trykksakhåndtering og kvalitetssikring av den grafiske profilen. Det er hverdagen for assurandør.no etter at deres skreddersydde markedsportal er tatt i bruk av de landsdekkende lokalkontorene.

De 30 kontorene i kjeden Assurandør.no bruker mye trykksaker, alt fra visittkort og kontorrekvisita til markedsmateriell og profilartikler. «Trykksaklogistikken» hos forsikringskjeden var komplisert, besto av mange leverandører og lite kvalitetssikring. Ved hjelp av en skreddersydd markedsportal har assurandør.no oppnådd å redusere tidsbruken betydelig, i tillegg til at den grafiske profilen blir kvalitetssikret for alle typer materiell.

Fra Kristiansand i sør til Hammerfest i nord finnes selvstendig eide selskaper som tilbyr Ifs komplette forsikringsportefølje. Personlig service, lokal tilstedeværelse og trygghet for kunden er sentrale elementer i dette konseptet. Kundene skal føle seg ivaretatt, og de opplever det lokale kontoret som en integrert del av If. – Nettopp derfor er firmaprofilen så viktig, forteller Lars-Erik Ovesen, som har vært prosjektleder for implementering av markedsportalen. Han understreker at visittkort, brevark, brosjyremateriell og annet grafisk materiell skal se identisk ut uansett hvilket kontor man mottar det fra.
Brukerne ved hvert kontor har unik innlogging i portalen, slik at det er lett å holde oversikt over hva som bestilles. Trykksakbestillingene går automatisk inn i CopyCats arbeidsflytsystem, der produksjonsteknisk informasjon om papirtyper, fargebeskrivelser og kalibreringsdata er forhåndsdefinert, likeledes leverings- og fakturaadresse.
Løsningen håndterer også klær og profilartikler, der systemet genererer en plukkordre hos en logistikkpartner.

Publisert av: 

Del artikkelen

2 kommentare til “Markedsportal fra CopyCat”
  1. Lars sier:

    Du verden så heldig jeg var på bildet… (not) 😛

  2. Lars sier:

    Du verden så heldig jeg var på bildet… (not) 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Går for gull i Kobbervikdalen

Tekst: Roger Stormo | Foto: Canon Marked

Med 11 medarbeidere kunne de fylt et fotballag. Akkurat det overlater de til Strømsgodset, der Skilt design foretrekker å delta i fotballklubbens eksklusive “Sølvklubben”. På skilt- og dekorsiden derimot, er det ingen overdrivelse å si at bedriften selv går for gull.

Publisert av: 

Eske i bølgepapp holder ferskvarer kjøleskapskalde

Tekst: Claes Nordström | Foto: Pressefoto

Mondi, en av Europas største produsenter av emballasje, er spesielt fokusert på bølgepapp. Selskapet lanserer en pappeske for e-handel, kalt BCoolBox, som er så tett og dermed isolerende at den kan holde temperaturen på innholdet i esken på rundt syv grader Celsius i opptil 24 timer.

Publisert av: