Hvordan DNB fikk ny logo

Tomas Apelgren kom fra Snøhetta Design og gjenomgikk prosessen, refleksjonene og diskujsonene, som til siste ga DNB sin nye logo. Logoens ‘N’, det Tomas kalte «den fleksible linjen», utnyttes på ulike måter i alt materiell fra DNB, og omfatter alt fra betalingskort til konferansemøbler og tekstilvalg. Identitet, varemerke og signaleffekt.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Fespa: Årets motto er «print in motion»

Tekst: Claes Nordström | Foto: Claes Nordström

Det har bare gått et drøyt halvår siden Fespa i Amsterdam, men nå er det igjen tid for messe. Fra 31. mai til 3. juni møtes trykkeri- og skiltbransjen til gjenbesøk på Messe Berlin. OBS: Ledelsen i Fespa har kommet med en korrigering angående koronatiltakene rundt messen.

Publisert av: