Verdien av merkevaren

Sign og print 2012 handlet like mye om kommunikasjon og merkevarebygging, som det handlet om teknologi, folie og toner. Det er strategi og utnyttelse av de mange varierte virkemidlene som er avgjørende for den som ønsker å kunne levere «Brand Values». Alvøen AS tok budskapet på alvor og leverte T-skjorter, med blant andre dette motivet.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Fespa: Årets motto er «print in motion»

Tekst: Claes Nordström | Foto: Claes Nordström

Det har bare gått et drøyt halvår siden Fespa i Amsterdam, men nå er det igjen tid for messe. Fra 31. mai til 3. juni møtes trykkeri- og skiltbransjen til gjenbesøk på Messe Berlin. OBS: Ledelsen i Fespa har kommet med en korrigering angående koronatiltakene rundt messen.

Publisert av: