Ricoh blir med på Ipex 2014

PUBLISERT: 2 november 2012
OPPDATERT: 2 november

Ricohs ledelse har bekreftet sin deltakelse på Ipex i 2014.

– De nyeste kunngjøringene vi får fra Ipex-arrangørene ser ut til å plassere  trykksaken i en marketingmix som er i overensstemmelse med Ricohs fokusområder. Det omfatter blant annet å gi trykkeriene det verktøyet de trenger for å ekspandere seg utover bare det å trykke, sier Peter Williams, executive VP for production printing hos Ricoh.

Ricohs bekreftelse kommer etter et avbud fra Heidelberg, HP og Agfa. Konica Minolta har tidligere bekreftet at de stiller, sammen med selskaper som Atlantic Zeiser, Autobond, Roland DG og Red Tie.

Siste nytt

Les videre