Flere kanaler stadig viktigere

En ny undersøkelse fra Infotrends, «Understanding Vertical Markets: Enterprise Communication Requirements», viser at printmediets fremtidige rolle avgjøres av bedriftenes evne til å integrere print med mobile og nettbaserte kanaler.

Undersøkelsen viste hvordan 1026 bedrifter spredt over ti industrisegmenter ville bruke markedsbudsjettene sine, og hvilke markedsføringsstrategier de planla.

Resultatene viste blant annet, at 47 prosent av alt trykt reklamemateriell på en eller annen måte var linket til digitale kanaler. De avslørte også at mange selskaper mener at en kommunikasjonsstrategi må bygge på flere parallelle kanaler. Denne holdningen vokser i næringslivet. Den viktigste grunnen er ønsket om å kommunisere på kundenes premisser, og kundene vil ha informasjon på mange kanaler.

Undersøkelsen fastslår også at print fortsatt vil være en viktig komponent i markedsbudsjettene.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Luth Gruppen: Planlegger stand med CAD

Tekst: Roger Stormo | Foto: Luth Gruppen

Snart er det Sign, Print & Promotion messe, og hos Luth Gruppen har de bygget opp sin stand i et CAD-program og tester å flytte rundt maskinene så alt blir best mulig. Epsons siste modeller og det nyeste Summa skjærebordet er blant de tingene som skal lokke besøkerne.

Publisert av: 

Spesialeffekter hos Ricoh

Tekst: Peter Ollén | Foto: Pressebilder

Snart er det Sign, Print & Promotion – messe på X Meeting Point på Hellerudsletta utenfor Oslo. Hos Ricoh ser man frem til å endelig å møte kundene igjen etter pandemien. På standen er det tre maskiner som vil dele plassen. To av dem er fra storformatserien, mens den tredje er for printing.

Publisert av: 

Kommer fra Danmark med Kongsberg

Tekst: Roger Stormo | Foto: Pressefoto

Blant våre utstillere på den kommende Sign, Print & Promotion-messen på Xmeetingpoint, Hellerudsletta 20-21. oktober vil du stifte bekjentskap med den danske firmaet Artwork Systems Nordic A/S. De distribuerer skjærebord fra Kongsberg Precision Cutting systemer og programvare samt CDI fra Esko.

Publisert av: 

Xaar med nytt printhode

Tekst: Roger Stormo | Foto: Pressefoto

En ledende leverandør av printhoder for trykkpresser fra forskjellige produsenter er inkjet-teknoselskapet Xaar. Nå har de lansert sitt nyeste skrivehode – Xaar Irix – som er utviklet for å sikre nøyaktig, pålitelig og enkel utskrift for koding og merking, produktprinting, funksjonelle væsker og 3D -utskrift.

Publisert av: