Fra sofaen til mobile enheter

Snart kan markedsførere publisere innhold til web og mobile enheter rett fra en iPad i sofaen eller på toget forteller Adobe, som nå lanserer oppdateringen av CMS-systemet Adobe Experience Manager, som er tilgjengelig som en skytjeneste og gjør det enkelt å lage mer relevante utsendelser.

– De statiske hjemmesidene er for lengst gravlagt. I dag handler det om å sikre konsistent kvalitet og estetikk, samtidig som innholdet må tilpasses brukerne, båndbredde og et hav av ulike enheter som smarttelefoner og nettbrett. Med oppgraderingen av Adobe Experience Manager kan vi tilby en komplett og enkel løsning som håndterer dette, sier Jens Bengtsson (bildet), teknisk ansvarlig for digital markedsføring hos Adobe Nordic.

Adobe Experience Manager integrerer bl.a. Adobes velkjente web-baserte CMS-system CQ med Adobe Scene 7, og sørger for automatisk skalering i sanntid av tyngre innhold som f.eks. video til alle plattformer. Med den nye Experience Manager kan man dermed nøyaktig se hvordan innholdet vil bli presentert på en iPhone eller et Android nettbrett.

Jens Bengtsson understreker også at Experience Manager gjør det enkelt å teste og publisere kampanjer på tvers av plattformer og å integrere brukergenerert innhold, som f.eks. nettsamfunn og diskusjonsforum. I tillegg kan man lett integrere deling og «likes» på hhv. Twitter og Facebook.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Luth Gruppen: Planlegger stand med CAD

Tekst: Roger Stormo | Foto: Luth Gruppen

Snart er det Sign, Print & Promotion messe, og hos Luth Gruppen har de bygget opp sin stand i et CAD-program og tester å flytte rundt maskinene så alt blir best mulig. Epsons siste modeller og det nyeste Summa skjærebordet er blant de tingene som skal lokke besøkerne.

Publisert av: 

Spesialeffekter hos Ricoh

Tekst: Peter Ollén | Foto: Pressebilder

Snart er det Sign, Print & Promotion – messe på X Meeting Point på Hellerudsletta utenfor Oslo. Hos Ricoh ser man frem til å endelig å møte kundene igjen etter pandemien. På standen er det tre maskiner som vil dele plassen. To av dem er fra storformatserien, mens den tredje er for printing.

Publisert av: 

Kommer fra Danmark med Kongsberg

Tekst: Roger Stormo | Foto: Pressefoto

Blant våre utstillere på den kommende Sign, Print & Promotion-messen på Xmeetingpoint, Hellerudsletta 20-21. oktober vil du stifte bekjentskap med den danske firmaet Artwork Systems Nordic A/S. De distribuerer skjærebord fra Kongsberg Precision Cutting systemer og programvare samt CDI fra Esko.

Publisert av: 

Xaar med nytt printhode

Tekst: Roger Stormo | Foto: Pressefoto

En ledende leverandør av printhoder for trykkpresser fra forskjellige produsenter er inkjet-teknoselskapet Xaar. Nå har de lansert sitt nyeste skrivehode – Xaar Irix – som er utviklet for å sikre nøyaktig, pålitelig og enkel utskrift for koding og merking, produktprinting, funksjonelle væsker og 3D -utskrift.

Publisert av: