søndag 18. april – uke 15
Mathew Ingram viser nå to grafer på bloggen sin, som viser alt om hvordan det står til med amerikanse aviser. Grafene viser dagens situasjon og peker tydelig i hvilken retning det bærer. Den første grafen viser avisenes annonseomsetning med og uten inntekter fra nett-annonsene. Den adre grafen, som du vinner på webben, viser annonseomsetningens utvikling sammenliknet med utviklingen av Google. http://paidcontent.org/2013/04/11/two-charts-that-tell-you-everything-you-need-to-know-about-the-future-of-newspapers/<
Den sveitsiske storformatspesialisten SwissQprint lytter til sine kunder når det gjelder hastighet, automatisering og større brukermuligheter. Det er rulleprinteren Karibu som nå slippes i en raskere modell med tillegg som automatisk dobbeltsidig utskrift og neonblekk. Sign & Print går i dybden med nyhetene i et intervju med selskapets produktsjef Maurus Zeller.
Publisert av:Det drar seg mot virtuelt Drupa og Konica Minolta inviterer oss inn til å registrere oss for websesjonene sine og få ny innsikt i deres teknologier innen produksjonstrykk, konvertering av etiketter, blekkskrivertrykk, utsmykning og etterbehandling.
Publisert av: