Amerikanske aviser i fritt fall

Mathew Ingram viser nå to grafer på bloggen sin, som viser alt om hvordan det står til med amerikanse aviser. Grafene viser dagens situasjon og peker tydelig i hvilken retning det bærer.  Den første grafen viser avisenes annonseomsetning med og uten inntekter fra nett-annonsene. Den adre grafen, som du vinner på webben, viser annonseomsetningens utvikling sammenliknet med utviklingen av Google. http://paidcontent.org/2013/04/11/two-charts-that-tell-you-everything-you-need-to-know-about-the-future-of-newspapers/<adrev-600x423

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Swissqprint støtter seg på mer ytelse og automatisering

Tekst: Roger Stormo |

Den sveitsiske storformatspesialisten SwissQprint lytter til sine kunder når det gjelder hastighet, automatisering og større brukermuligheter. Det er rulleprinteren Karibu som nå slippes i en raskere modell med tillegg som automatisk dobbeltsidig utskrift og neonblekk. Sign & Print går i dybden med nyhetene i et intervju med selskapets produktsjef Maurus Zeller.

Publisert av: