Impleo med dansk fotfeste

 Den norsk-utviklete web-2-print-løsningen Impleo har fått seg agent i Danmark, og er dermed i ferd med å få fotfeste på det danske markedet. På Sign & Print 2013 presenterte selskapet Impleo Web, og Claus Bertelsen fra agentselskapet X&CO fortalte bl.a. at selskapets egen markedsføring opp mot Sign & Print ble styrt med kampanjestyringsverktøyet innenfor Impleo Web. Denne modulen kan også håndtere crossmedia-markedsføring.
For mange er web-2-print det samme som bestilling av enkle standardprodukter, men de fleste systemene kan langt mer. Med Impleo Web skreddersys en webportal til hver kunde. Kunden kan endre, redigere, laste opp og beskjære bilder og løpende følge ordren ogstyre sine egne aktiviteter, for eksempler kampanjer med variable data.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Swissqprint støtter seg på mer ytelse og automatisering

Tekst: Roger Stormo |

Den sveitsiske storformatspesialisten SwissQprint lytter til sine kunder når det gjelder hastighet, automatisering og større brukermuligheter. Det er rulleprinteren Karibu som nå slippes i en raskere modell med tillegg som automatisk dobbeltsidig utskrift og neonblekk. Sign & Print går i dybden med nyhetene i et intervju med selskapets produktsjef Maurus Zeller.

Publisert av: