Kreative på Fespa 2013

PUBLISERT: 3 mai 2013
OPPDATERT: 3 mai

En av talerne på Fespas Creative Corner er Saskia Goeteyn fra Coca-Cola Services.
Fespa melder at de utvikler et særlig spennende program og får attraktive talere til sin nye konferanse-del Creative Corner på Fespa 2013 i London den 25-29 juni 2013. Creative Corner skal konsentreres rundt den kreative siden av storformat og sign.

Noen av de store navnene innenfor reklameSaskia-Goeteyn og design kommer for å snakke på Fespa. Besøkerne kan vente seg keynote-presentasjoner fra selskaper som Coca Cola, McCann NY, TBWA og Unilever. Konferanseprogrammet vil behandle temaer som er spesielt viktige for kreatørene, vise hva print kan gjøre, og skape relasjoner mellom de grafiske tjenesteleverandørene og sluttbrukere.

Creative Corner finner du på Q100N i den nordre hallen. I løpet av seminarene får man blant annet tips til hvordan man best utformer spesielle applikasjoner, som emballasje og POP, innredning, utendørsreklame og storformat.

Les videre

Flere spennende nyheter på Packnorth Award 2025

Nå er Packnorth Award 2025 åpnet. Siden 1. februar kan bidrag sendes inn til Nordens største emballasjekonkurranse. I år har konkurransen flere nyheter i form av nye kategorier og internasjonal deltakelse i juryen.
Pris-1024x683

Fjerde generasjon skybasert forretningssystem

Familiebedriften Simutek utvikler og selger forretningssystemet GKS i Norge og Sverige. Den siste versjonen av GKS vises under Sign, Print & Promotion.
Alexandra

Fersk flatbed i fokus

I fjor høst lanserte Durst storformathybriden P5 X. Alle som er nysgjerrige på denne maskinen eller andre løsninger for digital utskrift kan ta turen til Molanders Sign and Display sin stand under Sign, Print & Promotion.
Durst P5X

På Hunkeler Innovation Days må leverandørene samarbeide

Hvert annet år er Lucerne sentrum for Hunkeler Innovation Days. Det høres kanskje ikke spennende ut, men det er nok det mest spennende stedet å se på ny teknologi og utviklingstrender innen grafisk produksjon.
hunkeler-i-d

Siste nytt

«DTF har vært en suksess for oss»

Tekstiltrykk med DTF (direct-to-film) er hett. Det vet Stein Raaness, som har solgt mer enn 40 DTF-printere fra Sublistar de siste årene.
Raaness

Flere spennende nyheter på Packnorth Award 2025

Nå er Packnorth Award 2025 åpnet. Siden 1. februar kan bidrag sendes inn til Nordens største emballasjekonkurranse. I år har konkurransen flere nyheter i form av nye kategorier og internasjonal deltakelse i juryen.
Pris-1024x683

Fjerde generasjon skybasert forretningssystem

Familiebedriften Simutek utvikler og selger forretningssystemet GKS i Norge og Sverige. Den siste versjonen av GKS vises under Sign, Print & Promotion.
Alexandra

Nå håper Roland DG på å gjøre seg hørt i high end-segmentet

Roland DG ønsker å ta pole position med sin nye storformatprinter. Det var budskapet da de presenterte sin nye høyvolumsprinter på Monza Formel 1-banen i Milano. Spørsmålet er om den nye maskinen med helt nytt rødt blekk er en vinner når det kommer til å konkurrere med konkurrerende grafiske hurtigkjørere.
roland-dg_9222